Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Pizza Lab с иновативна концепция в новия магазин на Kaufland в „Люлин“3
„Клиентът трябва да е свободен, особено щом става въпрос за култ като пицата“ – това си мисли Кристиан Велев, един от собствениците и основатели на Pizza Lab през 2014 г., когато му хрумва да създаде неговата „лаборатория за пица“.
10 години – 15 пицарии
Сега, почти 10 години по-късно, брандът е разпознаваем не само в София, но и в Пловдив и Варна. След като в началото първо младите хора научават къде да отидат, за да си направят пица с трюфел сос и ананас (например), днес моделът на Pizza Lab e познат на всички аудитории. Това се доказва и от успешното им партньорство с Kaufland България. Наскоро в хипермаркета на веригата в квартал „Люлин“-3 беше открита и най-новата пицария на веригата – тя е и най-голямата в София.
Защо Kaufland?
“Това е естественото продължение и разширяване на аудиторията на нашия бизнес“, коментира Велев и подчертава, че в Kaufland пазаруват всички – малки, големи, млади, възрастни, семейства. „А кой не обича пица?“, продължава логиката той. Според бизнес анализите му, човекопотокът в Kaufland надхвърля 1,5 милиона клиенти на седмица.
„Моделът е много лесен и не е като тайната на Coca-Cola. Ние търсим голям човекопоток, а клиентите от своя страна получават вкусна и балансирана храна само за 2 минути. Обектите ни са малки, иновативни и функционални, така че да задоволят клиентския вкус и очаквания“, обяснява Велев.
Най-голямата пицария в София
За най-големия обект в София – този в Kaufland „Люлин“-3 няма съмнения дали да не изпробва нещо ново – не просто пицария за вкъщи или за доставки, ами и пространство с 40 седящи места за консумация на място. „Люлин“ е най-многобройният квартал в България, а новият Kaufland се намира на възлово кръстовище, което дава достъп на много клиенти от околностите да опитат нашите пици. "Партньорството ни с веригата се основава на взаимно доверие и успешни бизнес практики, които смятаме да се развиват и за в бъдеще“, казва Кристиян Велев.
Искаш седящи места – получаваш седящи места
„Това, което Kaufland направиха в новия магазин в „Люлин“-3 и по-специално в зоната с магазините, където сме ние и аптеката BENU, е страхотно. Гъвкавостта им ни позволи да доразвием модела си и да разгърнем площта ни, като обогатим с нещо ново нашата концепция. Ние приехме това предизвикателство и се надяваме, че клиентите ни също ще го оценят.“
Иновации
Една от ключовите характеристики на Pizza Lab е тяхната иновативност в приготвянето на пици. Те използват специални методи и техники, за да създават уникални и вкусни рецепти и точно този подход ги отличава и им позволява да се диференцират на пазара. „Много внимателно подхождаме и с избора на локации, в които да разкриваме обектите си. Стартирахме в молове, имаме обект в центъра на София и вече два като част от One Stop Shopping концепцията на Kaufland”, пояснява Велев и допълва: „Впечатляващо е, как от стъпването си у нас ритейлърът се развива спрямо клиентите си, а това върви заедно с непрекъснатото инвестиране не само в нови артикули и в модерна и приятна за пазаруване среда, но и в подкрепа на по-малките бизнеси, които получават възможност да растат заедно с тях“.
Ново място – ново меню
Освен с интериор, новата пицария провокира и с ново меню. „Продължаваме да развиваме креативния си прочит на класически рецепти, както и да изненадваме с още по-интересни съставки. За нас това е абсолютно задължително и няма да изневерим на стила си. Напротив – ще продължим да развиваме иновативния си подход и нетрадиционните предложения, изненадвайки нашите клиенти“, завършва той.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.