По пътя на новостите: Как планира стъпките си SEEBURGER в България през 2025

По пътя на новостите: Как планира стъпките си SEEBURGER в България през 2025

Стремеж към растеж, нова продуктова стратегия и организационни промени – така може да се обобщи бизнес планът на SEEBURGER за следващите 12 месеца. След 25 години успешно развитие на българския пазар SEEBURGER в България навлиза в нов етап, като една от големите стъпки е реорганизация в управлението. След като в края на миналата година Светлана Бовянски решава да се оттегли от длъжността прокурист и да фокусира вниманието си като HR мениджър, компанията залага на изпитана мениджърска структура в лицето на прокуристите Георги Андреев и Таня Даскалова.

Като част от управлението на компанията от края на 2019 г., Светлана Бовянски ръководи някои от значимите стъпки в развитието на SEEBURGER в България и утвърждава компанията като надежден работодател. Нейната роля във въвеждането на хибридния модел на работа и разширяването на офиса в София е от ключово значение за успеха на компанията. Тя допринася значително за подобряването на процесите, свързани с човешките ресурси и административните дейности, както и за изграждането на Employer Branding стратегия. В предстоящата нова страница от кариерата ѝ нейният фокус ще е върху ключовата роля на екипа по човешки ресурси за професионалното развитие на служителите и подпомагане на стартиралата реорганизация. На тази позиция тя ще работи в тясно сътрудничество с един от действащите прокуристи Таня Даскалова, Head of Shared Service Center.

Част от предишните задължения на Светлана Бовянски – управлението на администрация, финанси и контролинг – се поемат от другия действащ прокурист на компанията – Георги Андреев, който отговаря и за звеното за Разработка. На дневен ред в новата му роля са усилията в подобряване на устойчивостта и зеления отпечатък на компанията, както и облекчаване на административните процеси чрез технологични решения.

„За мен това е чудесна възможност както да надградя опита си от различните сфери на управлението на организацията, така и да приложа наученото от лидерството на технологични екипи. Тази роля ще ми позволи да инициирам нови подобрения за служителите“, коментира Андреев.

В to-do листа на SEEBURGER за 2025-а година са включени и създаването на нов консултантски отдел в България наред с развитието на цялостна консултантска концепция в световен мащаб. В момента се работи усилено по обновяване на различните процеси и реорганизации в звената Consulting, Customer Services и Cloud, както на регионално, така и на международно ниво. Всичко това се прави с цел създаване на още по-добро потребителско преживяване. Сформиран е и виртуален екип от Customer Experience Ambassadors с представители от всички звена и страни, в които SEEBURGER има представителства.

„Винаги сме работили по подобряване и оптимизиране на процесите в организацията ни, но този път слагаме специален фокус върху клиентското преживяване и всички анализи, подобрения и иновации се изследват от клиентска гледна точка“, коментира Таня Даскалова.

В продуктов план основни приоритети са предлагането на интеграционната платформа на компанията като услуга (iPaaS) в публичните облачни центрове и внедряването на AI технологии. Обратната връзка от пилотните клиенти е отлична и това се потвърждава от бързото увеличаване на дела на тези услуги в приходите на компанията. Обединяването на Development и Operations звената в DevOps организация и Scaled Agile реорганизацията са основните стъпки за обръщането на фокуса от продукт към услуги в облака. При работа в непрестанно променяща се среда се изискват по-бързи темпове за реакция и Scaled Agile е именно едно от решенията, когато е необходима по-гъвкава и адаптивна организация. Тези промени са в основата на успешното развитие и разрастване на SEEBURGER за 2025-а.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ