Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Продажби на шалове и прочути палта вдигат постепенно на крака британската луксозна марка Burberry
Британската луксозна марка Burberry регистрира 4% спад в продажбите през коледното тримесечие, но сега се вдига на крака след загубите, натрупани през първата половина на годината. Акциите на британската луксозна марка се се повишили с цели 15%, защото продажбите на шалове и прочутите ѝ палта „тренчкот“ са ѝ помогнали да надмине прогнозите, съобщава в. Guardian.
При Burberry, проблемите продължават от няколко години - през 2024 г. компанията смени своя главен изпълнителен директор. Под ръководството на новия главен изпълнителен директор Джошуа Шулман, Burberry "ребалансира своята гама" към по-широка селекция от ежедневно луксозно облекло и класически стилове, след неуспешен фокус върху по-скъпия сегмент.
Британската марка Burberry е едно от най-знаковите модни имена на Острова. Тя е прочута с революционното за марката откритие – тренчкотът. Той се появява благодарение на водоустойчивия текстил, наречен габардин. По-късно, по време на Първата световна война, дрехите от този плат се носели от много войници. Универсалният цвят каки и леката материя се оказали перфектното, камуфлажно и удобно облекло и така се появява патото тренчкот.
Сега резултатите за марката се оказват значително по-добри от прогнозите на анализаторите, които очакваха спад на продажбите с 12%. Това стана възможно благодарение на доста добрите продажби в САЩ - там те нараснаха с 4%. В същото време продажбите в Европа, Близкия изток и Африка са намалели с 2%, а в Азиатско-тихоокеанския регион с 9%. От Burberry казаха, че настоящите резултати правят по-вероятно да избегне загуба за фискалната 2025 г. като цяло. След публикуването на отчета акциите на компанията поскъпнаха с 12%. Продажбите на шалове са се повишили с около 12%, след като компанията ги популяризира в магазините и маркетинга и промени сайта си, за да се съсредоточи върху традиционните силни страни на марката. Компанията отдаде дължимото на новата си кампания за връхни дрехи „It's Always Burberry Weather“.
Повечето производители на луксозни стоки в сета напоследък изпитват затруднения, като продажбите намаляват или се забавят главно поради спада в търсенето в Китай, но също и поради инфлацията и макроикономическата несигурност по света
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.