Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Сърцето на Централни хали
От края на май напълно възстановената от Kaufland България емблематична сграда на Централни хали е едно от най-посещаваните места в столицата. Освен задължителна туристическа забележителност, атрактивно място за култура и изкуство, сградата върна духа си и на търговско средище с изобилие от качествена българска продукция и интересни места за вкусни кулинарни изкушения.
И докато всички се радваме на възстановеното бижу на София, зад добрата организация на магазинното пространство стои невидимата на пръв поглед работа на един добре организиран екип. Неговият диригент е Живка Петрова, управител на Централни хали и ярък представител на женската сила в Kaufland България.
Тя започва кариерата си в най-голямата търговска верига преди 9 години, като бързо доказва лидерските и организационните си умения. Последователно е управител на хипермаркети от веригата в Бургас, Габрово, два столични филиала в Дружба и Надежда. С откриването на Централни хали тя получава отговорната задача да управлява екипа от близо 70 човека, които работят там.
Въпреки дългогодишния си опит в компанията, признава, че за нея е предизвикателство да ръководи един доста по-различен Kaufland, в който са вперени погледите както на столичани и гостите на София, така и на ръководители и колеги от всички Kaufland държави. Гордо заявява, че да управлява единствения по рода си подобен обект в международната група на Kaufland ѝ носи удовлетворение и радост. Заразява с мотивацията си и колегите, кара ги да се чувстват привилегировани от това, че работят за „бижуто в короната“ на Kaufland. Качеството ѝ да сплотява успешно екипа, който е от изцяло нови за компанията служители, споделя, че е откраднала като подход от първия ѝ ментор в компанията по време на обучителния ѝ период в Kaufland.
Да можеш да управляваш добре хората си според нея изисква да си изключително близък с тях. Да познаваш личните и професионалните им предизвикателства, за да можеш да им съдействаш и да организираш работата спрямо най-силните страни на всеки от тях. „Тази близост с хората ми помогна да не ме приемат като ръководител, а като човек, който работи заедно с тях.“, споделя Живка. Затова много важен е и начинът на възлагане на задачи. „Много по-добър резултат има когато кажеш „нека заедно постигнем заложената цел“, вместо заповедническото „Направо го“. Разбира се, затова помага и добрата корпоративна култура в компанията. В Kaufland колегите получават внимание, сигурност и уважение. Kaufland е школа, която нито една друга верига няма как да даде на своите служители и потенциални кандидати за работа.“
Освен добрата организация на търговската площ в Халите, като добър домакин Живка и екипът ѝ подпомагат в подготовката и на събитията, които се случват в обособеното пространство за култура на сутеренното ниво в сградата. Ежедневно най-новото градско пространство „Сцена Централни хали“ предлага интересни и атрактивни събития за всеки вкус и член на семейството. Обещала си е, че със старта на есенния сезон ще се наслаждава на поне едно събитие седмично като гост.
И въпреки, че ежедневно прави между 25000 и 30000 крачки в огромната площ на Халите, Живка споделя, че любимата ѝ придобивка от компанията е картата за спорт. Той е любимото ѝ хоби, което ѝ позволява да поддържа добрата си физическа и емоционална форма. Другата страст, на която се отдава със семейството си по време на отпуските си, са пътуванията по света.
За финал я попитахме кое е нещото, което я кара да влага сърцето си в работата в Kaufland. „Динамиката е това, което ме държи жива. Аз съм човек, който иска нещата да се случват бързо, по най-хубавия начин и да са за пример.“, казва Живка. Затова не може да си представи, че би работила в офис на бюро. Ентусиазмът ѝ се зарежда от общуването с хора и от различните предизвикателства, които среща ежедневно.
И обобщава „Kaufland e моето място, защото ми дава възможността заедно да надскачаме дори най-смелите очаквания на клиентите ни“.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.