Три поколения професионалисти отпразнуваха 60-годишен юбилей на "Дунапак-Родина“ АД

Три поколения професионалисти отпразнуваха 60-годишен юбилей на Дунапак-Родина“ АД

Три поколения професионалисти отпразнуваха 60-годишен юбилей на "Дунапак-Родина“ АД

„Дунапак-Родина“ АД отпразнува 60 години от създаването си с официално събитие в град Пловдив в края на месец септември. В предприятието, правоприемник на един от първите заводи за производство на велпапе на Балканите – ЗХА „Родина“ днес работят 220 професионалисти от три различни поколения, а в производството се използват последно поколение технологии и се влагат главно рециклирана хартия и биоразградими суровини и материали. Всички продукти на Дунапак са 100% рециклируеми.

Ускорената модернизация на завода е подпомагана от постоянната инвестиционна политика и ноу-хау на австрийската Принцхорн Груп, която придобива Дунапак през 2002 година. За последните 20 години „Дунапак Родина“ АД е произвела велпапе, достатъчно да обиколи Земята 20 пъти.

Инвестициите за същия период надхвърлят 80 млн. лв., а платените данъци са над 100 млн. лв. Приходите от продажби са се увеличили над 5 пъти, а финансовите резултати нареждат „Дунапак Родина“ АД сред водещите предприятия в България и региона.

Начело на завода в този период е Станислав Разпопов, който от 2020 г. пое поста и управляващ директор на Дивизия „Опаковки“ на Принцхорн Груп. Той разряза празничната торта заедно с неговия наследник на поста Василиос Екзархос. „Чувствам се едновременно късметлия и в същото време изправен пред голямото предизвикателство да поема управлението на компанията след г-н Разпопов. През последните 20 години той сбъдна една мечта - създаде екип и възроди отново Компанията, за да имаме днес един истински „Феникс“ – „Дунапак - Родина“ АД, празнуваща 60 години.“, отбеляза в приветствието си Василиос Екзархос. „С нарастващи инвестиции, ние непрекъснато се стремим да обогатяваме портфолиото си с решения, които да приложим на българския пазар и винаги се стремим да създаваме повече стойност за нашите клиенти.“, отбеляза той. Последната инвестиция на компанията възлиза на над 15 млн. лв. в нова опаковъчна линия, която предстои да стартира през 2023 г., сподели още Екзархос. С нея компанията отговаря на растящото търсене на опаковки с висококачествен пълноцветен флексопечат като по-изгодната алтернатива на опаковките с офсетов печат.

Вече шест десетилетия „Дунапак-Родина“ АД се движи смело напред и е част от икономическия и социален живот на България. Предприятието предлага голям асортимент опаковъчни решения от велпапе, сред които опаковки за транспорт и съхранение на хранителни, фармацевтични, перилни, почистващи, стъклени и метални изделия, електроника и оборудване, опаковки готови за рафта (SRP), дисплеи, касетки за плодове и зеленчуци, опаковки с перфорация, от две или повече части, нестандартни опаковки по задание на клиента.

Три поколения професионалисти обединява екипът на "Дунапак-Родина" АД.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ