Twitter ще споделя приходи от реклами със създателите на съдържание

Twitter ще споделя приходи от реклами със създателите на съдържание

Компанията Twitter, която е собственик на едноименната социална мрежа, ще споделя приходи от реклама с някои автори. Това се съобщава в изявление, публикувано в петък на официалния сайт на компанията.

„Ние разширяваме нашето предложение за осигуряване на приходи от създатели на съдържани. Сега към него е включена функция за споделяне на приходи от реклами“, се казва в изявлението. Според компанията този ход ще позволи на авторите да си изкарват прехраната със стабилни доходи в социалната мрежа.

Новата функция ще бъде достъпна само в страните, в които работи платежната система Stripe, която е партньор на Twitter. Само проверени акаунти с абонамент за Twitter Blue ще имат достъп до програмата за споделяне на приходите и техните публикации трябва да достигнат 5 милиона гледания месечно за три последователни месеца, се казва в изявлението. Заявленията за приходи от реклама ще започнат скоро.

През април собственикът на Twitter Илон Мъск обяви стартирането на програма за приходи от генерирано от потребителите съдържание в социалната мрежа. Twitter също възнамерява да подкрепи популяризирането на автори, които създават собствено съдържание.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за обилни валежи в 23 области
Министерството на обраната предлага военното обучение да излезе от класните стаи