Twitter ще споделя приходи от реклами със създателите на съдържание

Twitter ще споделя приходи от реклами със създателите на съдържание

Компанията Twitter, която е собственик на едноименната социална мрежа, ще споделя приходи от реклама с някои автори. Това се съобщава в изявление, публикувано в петък на официалния сайт на компанията.

„Ние разширяваме нашето предложение за осигуряване на приходи от създатели на съдържани. Сега към него е включена функция за споделяне на приходи от реклами“, се казва в изявлението. Според компанията този ход ще позволи на авторите да си изкарват прехраната със стабилни доходи в социалната мрежа.

Новата функция ще бъде достъпна само в страните, в които работи платежната система Stripe, която е партньор на Twitter. Само проверени акаунти с абонамент за Twitter Blue ще имат достъп до програмата за споделяне на приходите и техните публикации трябва да достигнат 5 милиона гледания месечно за три последователни месеца, се казва в изявлението. Заявленията за приходи от реклама ще започнат скоро.

През април собственикът на Twitter Илон Мъск обяви стартирането на програма за приходи от генерирано от потребителите съдържание в социалната мрежа. Twitter също възнамерява да подкрепи популяризирането на автори, които създават собствено съдържание.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 4 до 10 август
Разкрития: Финансистът Епстийн е продавал тайните на принц Андрю на Мосад и други шпионски централи
Германия изпрати пет изтребителя Eurofighter за дежурства в небето на Полша
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Индия разкритикува ЕС и САЩ за търговията им с Русия, след като Тръмп заплаши Ню Делхи с по-високи мита
Регистрацията на електрическите тротинетки ще започне най-рано след Нова година
Времето: Облаци и дъжд над западните и централните части на страната
Турският курорт Анталия отчете най-високия дневен приток на чужди туристи от 5 г. насам