Twitter ще споделя приходи от реклами със създателите на съдържание

Twitter ще споделя приходи от реклами със създателите на съдържание

Компанията Twitter, която е собственик на едноименната социална мрежа, ще споделя приходи от реклама с някои автори. Това се съобщава в изявление, публикувано в петък на официалния сайт на компанията.

„Ние разширяваме нашето предложение за осигуряване на приходи от създатели на съдържани. Сега към него е включена функция за споделяне на приходи от реклами“, се казва в изявлението. Според компанията този ход ще позволи на авторите да си изкарват прехраната със стабилни доходи в социалната мрежа.

Новата функция ще бъде достъпна само в страните, в които работи платежната система Stripe, която е партньор на Twitter. Само проверени акаунти с абонамент за Twitter Blue ще имат достъп до програмата за споделяне на приходите и техните публикации трябва да достигнат 5 милиона гледания месечно за три последователни месеца, се казва в изявлението. Заявленията за приходи от реклама ще започнат скоро.

През април собственикът на Twitter Илон Мъск обяви стартирането на програма за приходи от генерирано от потребителите съдържание в социалната мрежа. Twitter също възнамерява да подкрепи популяризирането на автори, които създават собствено съдържание.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Националното разузнаване на САЩ ще разсекрети документи за тактиката на „дълбоката държава“
САЩ ще изпратят системи за противовъздушна отбрана "Пейтриът" на Украйна
Сблъсъци около „делото Епстийн“: Слухове пращат в оставка шефът на ФБР заради конфликт с главния прокурор
Скандали: Македонският премиер обвини София в "опит за асимилация" и "инженерство на идентичността"
Нощни автобуси вече ще се движат до столичното летище "Васил Левски"
Биткойнът прескочи прага от 120 000 долара
Петролът поскъпва, докато инвеститорите чакат изявлението на Тръмп за Русия