Българин стана генерален директор на Viber за Централна и Източна Европа

Българин стана генерален директор на Viber за Централна и Източна Европа

Атанас Райков е новият генерален директор на приложението Viber за Централна и Източна Европа.

Към момента Viber има над 600 млн. уникални потребителите в света, като регионът, който Райков ще управлява, е в топ 3 по потребители.

„Наблюдаваме изключителен ръст в държавите от Централна и Източна Европа и искаме да надградим постигнатото като въведем локализирана маркетингова стратегия и съдържание за милионите потребители на Viber в региона”, заяви Марк Харди, Главен маркетингов директор на Viber.

Атанас Райков, който става генерален мениджър за Централна и Източна Европа, се присъединява към екипа на Viber след натрупан 10-годишен опит, включващ отговорности, свързани с търговската стратегия за мобилните услуги и услугите с добавена стойност в най-голямата телекомуникационна компания в България. Той е работил по разрастването и утвърждаването на местната екосистема за стартъп бизнеса в страната, като фокусът му е бил върху мобилните услуги.

Във Viber Райков ще има задачата да разрасне успеха на компанията в Централна и Източна Европа. Първоначално усилията на компанията ще са насочени към България, Гърция, Сърбия и Унгария, водещи пазари от гледна точна на статистика и потенциала за развитие на 27-милионната база от потребители в региона.

В рамките на своята стратегия за взаимодействие с потребителите Viber постоянно създава нови и развлекателни функции в своята услуга. Тя залага на колекции от дигитални стикери и дискусии в реално време - публични чатове, които дават възможност на потребителите да следят и да си взаимодействат с известни имена от шоу бизнеса, спорта, музиката.

Локализирането на съдържанието е важна част от стратегията за разрастване на компанията. Ето защо Райков ще има задачата да работи върху създаването на партньорства на местно ниво, които да отговарят на нуждите на публиката и които да постигнат целта на Viber да предоставя възможност на потребителите си да споделят по най-лесен и достъпен начин положителните моменти в техния живот всеки ден.

„Само за няколко години Viber се утвърди като услуга благодарение на високото качество продукти, които предлага и като марка с приятелско отношение", заяви Атанас Райков.

„Очаквам да допринеса за увеличаването на популярността на Viber в държавите от Централна и Източна Европа, като работим върху популяризирането на всички функции, които компанията предлага, както и да намеря подходящи партньори, с които да създадем интересни изживявания за местните потребители", подчерта Райков.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бонусът на Дивия запад: Рио де Жанейро дава парични награди на полицаите за убити престъпници
Володимир Зеленски: Русия атакува тази нощ Украйна с около 500 дрона и 40 ракети
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
Италия ще защитава световната си титла във волейбола срещу България
САЩ ще разсекретят документи за мистериозното изчезване на една от първите жени пилоти
На днешната дата, 28 септември. Рождениците днес
Дронове са забелязани близо до най-голямата военновъздушна база на Дания
Гърция се готви за бури и наводнения заради рязко влошаване на времето