Стивън Хокинг регистрира името си като търговска марка за благотворителност

Стивън Хокинг регистрира името си като търговска марка за благотворителност

Стивън Хокинг е започнал процедура по регистрация на името си като търговска марка, съобщава списание Nature. Физикът е подал документи за това в офиса за интелектуална собственост във Великобритания.

Ученият смята да използва за благотворителни цели парите, които може да получи от продажбата на вещи с неговото име и лице. Една от целите е да подкрепи изследванията срещу СПИН.

В интернет в момента се продават сувенири и дори бельо с изображения на учения, смятан за един от най-светлите умове в света.

Британецът е сред най-известните космолози и автор на бестселъра „Кратка история на времето”, която вече е преведена на 35 езика и има тираж над 20 млн. екземпляра.

Стивън Хокинг страда от рядко заболяване, заради което общува със света чрез специална компютърна система, създадена за него. Това обаче не му пречи да продължава да работи и да публикува, както и да участва в публични прояви.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес