Четворката от АВВА на концерт на собствените си аББАтари

Четворката от АВВА на концерт на собствените си аББАтари

Четворката от легендарната поп-група ABBA се появи отново заедно първи път от 36 години, пишат британските медии днес.

75-годишният Бени Андерсон, 72-годишната Агнета Фалтског, 76-годишната Ани-Фрид Лингстад ​​и 77-годишният Бьорн Улвеус бяха най-чаканите гости на церемонията по откриването на тяхната концертна резиденция ABBA Voyage в лондонския Олимпийски парк, построена специално за серия концерти след издаването на новия им албум по Коледа миналата година. Четиримата бяха посрещнати от възторжена тълпа почитатели, след което заеха местата си в залата.

А на сцената, вместо тях се появиха холограмни аватари на младите Бени, Агнета, Ани-Фрид и Бьорн, които изпълниха едни от най-големите хитове на групата, както и песни от новия албум на групата. Бени Андерсън, който откри шоуто се сравни с пътешественика във времето Доктор Кой (героят от едноименния научнофантастичен сериал)

Първият от серията виртуални концерти под знака на "Пътешествието продължава"се проведе 50 години след основаването на групата ABBA. В края на миналата година шведите издадоха първия си албум от 40 години насам, който се изкачи на челните места в музикалните класации още първата седмица след издаването.

Дигиталното концертно шоу на ABBA е един от най-мащабните и авангардни проекти в тази сфера.

Над 800 аниматори от цял свят са участвали в създаването на дигиталните аватари на AББA, наречени Аббатари. Работата по тях продължава около седмици, в които шведската четворка работи по осем часа в Ийлинг Студиос в Лондон. Записват 24 песни, както биха ги изпълнили на сцена, но пред екип от 75 души с компютри и камери, а Бьорн и Бени са принудени да се обръснат за първи път в живота си от 50 години насам за целите на успешното им аватарско превъплъщение. Четиримата са облечени в специални костюми с електроди, каски, а движенията им се записват. Върху тях се наслагват движенията от някогашните им изпълнения. Следва обучение на млади дубльори и създаване на виртуални фигури с помощта на специална технология, подобна на използваната във „Властелинът на пръстените“. Така се постига ефекта ABBA на сцената да изглежда като състава от 70-те, защото според тях хората са свикнали да ги възприемат по този начин. Дигиталните костюми пък бяха създадени от модна къща Dolce&Gabbana.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ