Netflix превръща Squid Game в риалити шоу с награда от 4,56 млн. долара

Netflix превръща Squid Game в риалити шоу с награда от 4,56 млн. долара

Netflix превръща Squid Game в риалити шоу с награда от 4,56 млн. долара

Стрийминг платформата Netflix даде "зелена светлина" за риалити шоу на база на хитовия сериал Squid Game, предаде Си Ен Би Си.

Форматът, който ще се нарича „Squid Game: The Challenge“, ще изправи 456 състезатели един срещу друг в поредица от игри, вдъхновени от корейския сериал. Участниците ще се борят за парична награда от 4,56 млн. долара, която според Netflix е най-голямата в историята на риалити телевизията.

„Залогът е голям, но в тази игра най-лошата съдба е да се върнете у дома с празни ръце“, се казва в изявление на компанията във вторник, което е закачка с факта, че в игрите от сериала губещите са обречени на смърт.

Netflix откри кастинг за шоуто за англоезични хора по целия свят. Снимките ще се проведат в Обединеното кралство. Сериалът се копродуцира от Studio Lambert и The Garden, която е част от британската телевизионна компания ITV.

С дебюта си на малкия екран през 2021 г. Squid Game бързо се превърна в международна сензация. Това е най-гледаното шоу на Netflix за всички времена, като хората са отделили 1,65 милиарда часа време за гледане през първите 28 дни от появата на сериала.

Действието се развива в Южна Корея, където 456 души с различни финансови затруднения рискуват живота си в смъртоносни версии на детски игри за голяма парична награда. В момента се работи по втория сезон на сериала.

Netflix съобщи, че „Squid Game: The Challenge“ ще включва игри от първия сезон на шоуто, както и някои „изненадващи нови допълнения“. Риалити форматът ще бъде от 10 епизода.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ