Бъдещето на Facebook е в игрите

Маркетинг
Обновена 11:12ч., 24.09.2010
Бъдещето на Facebook ще зависи от игрите, сочи проучване на allfacebook.com.
Независимо дали ги обичате или пренебрегвате, те се превърнаха в много съществена част от изживяването Facebook. Докато компанията се старае и търси различни начини да подобри цялостното преживяване в социалната мрежа, игрите се превърнаха в незаменима и изключително съществена част от нея. Социалните игри са нарастваща тенденция , която се подсилва допълнително и от нарастващото влияние на интернет.
Най-популярната в света социална мрежа, Facebook е мястото, където се случват повечето социални игри.Ето и малко доказателства в цифри:
- 53% от потребителите във Facebook играят игри (общият брой на потребителите е над 500 милиона човека от цял свят)
- 19% от тях признават, че са пристрастени към игрите
- 69% от играещите са жени
- 20% от тях плащат пари за допълнителни ползи в игрите
- 56 милиона хора играят всеки ден игри във Facebook
- 290 милиона играят всеки месец
- Средно време, прекарвано в игри във Facebook на месец - 421 минути (7 часа и 1 минута)
- 50% от хората, които влизат във Facebook го правят заради игри. До 265 милиона Facebook геймъри x 210 минути изиграно време на месец = 927 милиона часа на месец общо изиграно време (при това изчисление се предполага, че 50% от влизащите във Facebook играят 50% от времето).
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.