Какво дразни жените във Facebook?
Когато става дума за Facebook имаме приятели и „приятели”. Известна част от потребилките на социалната мрежа признават, че имат враждебно отношение към някои от хората, които са в списъка с контактите им. Това сочи актуално проучване на американския сайт с информация за ежедневни отстъпки в магазините и заведенията Eversave.
От компанията първоначално финансират проучването с цел да установят степента на влияние на сайта върху ежедневните решения за покупка на жените, които определят системата на търговия и пазаруване. Когато резултатите стават готови от Eversave обаче са учудени от отговорите, свързани с категориите „обичам”/”не обичам” на представителките на нежния пол.
Оказва се, че по-голямата част от анкетираните жени, заявяват, че имат поне една „приятелка” във Facebook, която е „царица на драмите”. Освен това болшинството от тях имат поне една „дразнещо” горда майка сред приятелите си.
Това, което най-много не понасят участничките в изследването – 65% от тях – е споделянето на досадни неща от ежедневието в социалната мрежа. Почти половината от тях имат негативно отношение към „приятелите” им, които харесват прекалено много публикации постоянно. 40% се дразнят, когато някой твърде често им изпраща покана да се присъединят към дадена кауза. Също толкова не понасят, когато даден потребител „представя фалшива информация чрез снимки на перфектен живот”.
Наскоро американската рекламна агенция The Evolution Bureau показа във фен страницата на бонбоните за свеж дъх Altoids забавен музикален видеоклип, който бързо привлече вниманието на потребителите в мрежата. Клипчето разказва за стереотипите на потребителите във Facebook – момичето, което харесва абсолютно всичко непрекъснато, момчето, което публикува текстове на песни всеки ден, „принцесата на снимките” – "манекенка, която работи безплатно" и постоянно се снима пред огледалото, като след това публикува всичко в сайта и т.н.
Видеоклипът можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.