Фирма рекламира фалшив еликсир за младост от НАСА

ПР и събития

Преди дни някои от големите американски интернет медии разпространиха информация, че „НАСА е бутилирала фонтана на младостта“. Според съобщенията, търсейки начин да предпази астронавтите си от слънчевата радиация, американската космическа агенция е създала формулата на уникална напитка, която подмладява. В нея били включени коктейл от витамини и антиоксиданти, екстракт от екзотични плодове и други деривати на растения, включително съставки на бразилския плод купуасу, акай, плодове на дърво ацерола, бодлива круша, грозде, зелен чай и нар.

Този специален, бутилиран сок „космическа напитка“ или AS10, видимо можел да намали бръчките и да заличи белезите на остаряването само за 4 месеца, съобщи The Week, цитирайки специално изследване на Университета на Юта. Според него, след като се приема в продължение на 4 месеца, сокът на НАСА можел да намали с 30% тъмните петна по кожата от ултравиолетовата светлина, познати като кафяви петна, и със 17% бръчките. Това показали резултати след изследването на 200 жени, които са го приемали.

Оказва се обаче, че такова изследване в учебната институция в Юта не е имало, пишат авторите в Gizmodo. Освен това НАСА не е бутилирала хранителен продукт с посочените специфични съставки. Разобличаващите разкрития са особено важни, като се има предвид, че напитката AS10, рекламирана като еликсира на младостта на НАСА, е продавана от фирма в мрежата за 50 долара за малка бутилка от нея.

Коментари

НОВ КОМЕНТАР

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Основният спонсор на "Евровизия" се оттегля от конкурса
Москва пое управлението на руските активи на енергийните гиганти Uniper и Fortum
САЩ завършиха успешно първите ключови тестове за противоракетната система „Златен купол“
Google предложи създаването на организация за безопасност на изкуствения интелект
Meta съобщи, че е премахнала 756 000 акаунта на австралийски тийнейджъри на фона на критики относно прилагането на забраната
Ford планира да премести в САЩ производството на някои модели на марката си Lincoln
Китайският отговор на Boeing и Airbus с първи международен полет
Какво да направите, когато най-добрият ви служител загуби мотивация?
Севернокорейска хакерска група разработва инструменти с изкуствен интелект за кибератаки
Унгария очаква рестарт на АЕЦ „Пакш“, след като нивото на Дунав започна да се покачва
Бившият главнокомандващ на украинската армия не вижда перспектива Украйна да се присъедини към НАТО
България за втори пореден месец е на първото място в ЕС по ръст в производството на услуги
Меси ще съди медиите за нарушаване на личния живот на погребението на баща му
Шефът на Palantir Алекс Карп нарече AI индустрията „марксистка“
Най-голямата карта на Вселената с близо 4 млрд. обекта разгадава природата на тъмната материя
Продажби на оръжие и кибератаки: Властта на лидера Ким Чен Ун докара „неочаквани“ 22 млрд. долара в Северна Корея
Япония подготвя отговор на намерението на Русия да кръсти остров от Курилите на легендарния шпионин Рихард Зорге
Франция ще строи шест нови АЕЦ
Иран постави нови условия за отварянето на Ормузкия проток
Всички инвестират в AI, но почти никой не печели от него. Каква е причината?
Д-р Венета Павлова, собственик на дентална клиника „ЕО Дент“
Частично бедствено положение е обявено в резерват "Сребърна"
Продажбата на евро от САЩ в подкрепа на йената е изненадала Европейската централна банка
Прехвърлиха 1,8 млн. куб. м вода от Дунав към езерото „Сребърна“, обстановката остава сложна
Ирак може да напусне ОПЕК заради спор за квотите за добив на петрол
NASA сглоби кораба „Орион“ за първия етап от пътуването до Луната
Куба отбелязва 100 години от рождението на Кастро на фона на тежка криза
Руски въздушни удари около Киев убиха трима души, Зеленски е на знакова визита в Сърбия
ВСС дава над 103 000 евро за наем на зала за изборите на нови членове на кадровата структура
Как да подходите при конфликт между вашите ценности и изискванията в работата?
Какво да направите, когато най-добрият ви служител загуби мотивация?
Защо хората напускат работа? Всичко опира до четири думи
Пица, паста, протеини и картофи – как италианските деца станаха толкова затлъстели
Forbes: Урсула фон дер Лайен е най-влиятелната дама в света
До 7,15% годишна доходност: Румъния привлича спестяванията на гражданите с нови държавни облигации
"ЕМКО": Изключва се човешка грешка за взривовете във военния завод край Трявна