Щастливите орангутани живеят по-дълго

ПР и събития

Щастливите орангутани живеят по-дълго, сочи проучване, цитирано от BBC. Екип от учени в САЩ и Обединеното кралство разработили метод за измерване на щастието или субективното благосъстояние на животните отглеждани на закрито. Те открили, че по-щастливите примати имат много по-дълъг живот. Резултатите са публикувани във в. Royal Society Biology Letters.

Екипът, ръководен от д-р Алекс Вайс от Университета на Единбург, е помолил хората, които са работили орангутаните, които живеят в резервати или зоопаркове, да участват в проучването, като попълнят въпросник. Средното време, с което се удължава животът на приматите, които живеят в щастие е 11 години.

Дори и без да знаят всички причини за щастието на орангутаните учените се надяват техните резултати да бъдат използвани за подобряване на живот на застрашените примати.

Коментари

НОВ КОМЕНТАР

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Основният спонсор на "Евровизия" се оттегля от конкурса
Севернокорейска хакерска група разработва инструменти с изкуствен интелект за кибератаки
Меси ще съди медиите за нарушаване на личния живот на погребението на баща му
Бившият главнокомандващ на украинската армия не вижда перспектива Украйна да се присъедини към НАТО
България за втори пореден месец е на първото място в ЕС по ръст в производството на услуги
Иран постави нови условия за отварянето на Ормузкия проток
Най-голямата карта на Вселената с близо 4 млрд. обекта разгадава природата на тъмната материя
Франция ще строи шест нови АЕЦ
NASA сглоби кораба „Орион“ за първия етап от пътуването до Луната
Куба отбелязва 100 години от рождението на Кастро на фона на тежка криза
Руски въздушни удари около Киев убиха трима души, Зеленски е на знакова визита в Сърбия
ВСС дава над 103 000 евро за наем на зала за изборите на нови членове на кадровата структура
Как да подходите при конфликт между вашите ценности и изискванията в работата?
Какво да направите, когато най-добрият ви служител загуби мотивация?
Защо хората напускат работа? Всичко опира до четири думи
Пица, паста, протеини и картофи – как италианските деца станаха толкова затлъстели
Forbes: Урсула фон дер Лайен е най-влиятелната дама в света
До 7,15% годишна доходност: Румъния привлича спестяванията на гражданите с нови държавни облигации
С решение на борда: Центърът „Кенеди“ във Вашингтон си връща името на Тръмп
"ЕМКО": Изключва се човешка грешка за взривовете във военния завод край Трявна
Великобритания намалява директната помощ за страните от Африка с повече от 40%
След 50 г. в космоса: NASA намери начин апаратът Voyager 2 да продължи пътуването в междузвездното пространство
Швеция понижава възрастта за наказателна отговорност за деца на 14 години
Д-р Венета Павлова, собственик на дентална клиника „ЕО Дент“
Частично бедствено положение е обявено в резерват "Сребърна"
Прехвърлиха 1,8 млн. куб. м вода от Дунав към езерото „Сребърна“, обстановката остава сложна
Ирак може да напусне ОПЕК заради спор за квотите за добив на петрол