Пет ключови съвета за рекламодатели на луксозни марки в LinkedIn (Инфографика)

Пет ключови съвета за рекламодатели на луксозни марки в LinkedIn (Инфографика)

Луксозните марки могат да постигнат силни резултати с реклами в LinkedIn и ако обмисляте потенциала на LinkedIn за вашата марка, тези съвети може да ви помогнат, пише socialmediatoday.com

За да предостави някои допълнителни насоки за рекламодателите на луксозни марки в LinkedIn, екипът от VidMob наскоро анализира над 2300 рекламни кампании за луксозни марки в приложението. Въз основа на това те успяха да идентифицират ключови, специфични за индустрията най-добри практики за креативен дизайн в LinkedIn, които биха могли да помогнат за подобряване на резултатите от вашата кампания. И докато тези съвети се основават на реклами на луксозни марки, те могат да се разширят и в други сектори.

За повече подробности разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Lee затвърждава авторитета си в денима с кампания за новото поколение (Видео)
„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Вучич е „разочарован“ от краткосрочната сделка за газ, преложена на Сърбия от Русия
Филипините и Китай си отправиха взаимни обвинения след сблъсък в Южнокитайско море
Пакистан затвори границата с Афганистан след престрелки между силите на двете страни
Китай обвини САЩ в засилване на напрежението в областта на търговията
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Как да накарате другите да ви харесат на мига