Пет ключови съвета за рекламодатели на луксозни марки в LinkedIn (Инфографика)

Пет ключови съвета за рекламодатели на луксозни марки в LinkedIn (Инфографика)

Луксозните марки могат да постигнат силни резултати с реклами в LinkedIn и ако обмисляте потенциала на LinkedIn за вашата марка, тези съвети може да ви помогнат, пише socialmediatoday.com

За да предостави някои допълнителни насоки за рекламодателите на луксозни марки в LinkedIn, екипът от VidMob наскоро анализира над 2300 рекламни кампании за луксозни марки в приложението. Въз основа на това те успяха да идентифицират ключови, специфични за индустрията най-добри практики за креативен дизайн в LinkedIn, които биха могли да помогнат за подобряване на резултатите от вашата кампания. И докато тези съвети се основават на реклами на луксозни марки, те могат да се разширят и в други сектори.

За повече подробности разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Националното разузнаване на САЩ ще разсекрети документи за тактиката на „дълбоката държава“
Сблъсъци около „делото Епстийн“: Слухове пращат в оставка шефът на ФБР заради конфликт с главния прокурор
Скандали: Македонският премиер обвини София в "опит за асимилация" и "инженерство на идентичността"
Премиерът: Потенциалът на опозицията за подкрепа на вот на недоверие е около 80 депутати
На днешната дата, 14 юли. Рождениците днес
Цитат на деня
Adidas обединява суперзвезди от музиката, спорта и модата в културна игра (Видео)
Най-старата библиотека в Унгария спасява от атака на бръмбари стотици хиляди уникални книги