LinkedIn споделя прозрения за B2B маркетинговите тенденции (Инфографика)

LinkedIn споделя прозрения за B2B маркетинговите тенденции (Инфографика)

Какви са ключовите тенденции, върху които се фокусират B2B маркетолозите, и как те искат да се възползват от най-новите възможности и пазарни промени?

LinkedIn си партнира с Ipsos, за да проведе проучване сред над 2000 B2B търговци от цял свят. Целта на начинанието беше да получи тяхната представа за това, което те виждат като най-важните индустриални тенденции и свързаните с тях въздействия в различни категории.

Резултатите показват, че AI логично е голям фокус, докато максимизирането на намаляващите рекламни бюджети и задържането на клиенти също са важни съображения. И разбира се, LinkedIn остава водещата платформа за много B2B индустрии, пише socialmediatoday.com

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Фон дер Лайен обещала на Тръмп ЕС по-бързо да спре да купува руски петрол и газ
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Зеленски обяви ръст на учителските заплати и студентските стипендии въпреки войната
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Премиерът: Безводието се дължи и на климатични фактори, и на лошо планиране