Разходите за реклама в социалните медии по платформи (Инфографика)
Всички знаем, че Мета е големият шампион по отношение на приходите от социалните медии, но колко доминиращ е социалният гигант на Зукърбърг, когато става въпрос за приемане на реклами, и как се подреждат другите платформи? Това е фокусът на тази визуализация от Visual Capitalist, която сравнява разходите за реклама в социалните медии сред основните играчи, пише socialmediatoday.com.
Данните се основават на разходите за социални реклами през първата половина на 2024 г., като се използват данни, получени от доставчика на интелигентни данни за приложения Sensor Tower. Може да има разлики в текущия период от време, освен това всяко приложение има и други източници на приходи. Но рекламата е мястото, където правят по-голямата част от парите си, което прави тази инфографика примерен преглед на това къде се намират в момента.
Можете да прочетете повече в „Доклад за състоянието на цифровата реклама“ на Sensor Tower тук.
За повече информация разгледайте инфографиката.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.