Pepsi има ново лого
След 14 години Pepsi има ново лого като компанията не променя името "Pepsi", а начина, по който се отпечатва то върху кутията. Редизайнът включва основен ремонт на логото и всички допирни точки, обхващащи дигитални и физически канали, включително опаковки, охладително оборудване, паркове за камиони, заведения за хранене и мода. Новият външен вид ще бъде внедрен във всички допирни точки на марката, започвайки в Северна Америка тази есен за 125-ата годишнина на марката, предава Marketing dive.
Pepsi въвежда твърдо отклонение от вида на минималистичното брандиране, което изпревари маркетинга през последното десетилетие и повече. Приглушената синя цветова схема на газираната напитка е сменена със силен електрически нюанс, допълнен от по-остри черни тонове за създаване на контраст.
Друга промяна, която потребителите може скоро да забележат, е, че думата "Pepsi" е изместена нагоре, за да се появи в логото на газираната напитка във формата на глобус - опит да се внесе повече сплотеност и гъвкавост в дизайна, като същевременно се връща към минали повторения на иконографията.
Името на марката "Pepsi" е написано с по-удебелен персонализиран шрифт, който се различава от меките, малки букви на текущата версия.
Освен това, Pepsi въвежда мотив "пулс", за да предаде усещане за енергия и движение и да отдаде почит на музикално-ориентираните усилия, довели до някои от най-запомнящите се маркетингови дейности, посочва изданието.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.