Стратегия за входящ маркетинг от 7 стъпки за стартиращи компании (Инфографика)

Стратегия за входящ маркетинг от 7 стъпки за стартиращи компании (Инфографика)

В началото ли сте на нов бизнес? Искате ли да научите как да приемете входяща маркетингова кампания за генериране на потенциални клиенти и запитвания? Центърът за стратегии за продажби споделя своите стъпки към успеха в тази инфографика, пише socialmediatoday.com

Те разделят нещата по следния начин:

  • Планиране
  • Създаване
  • Разпределяне
  • Улавяне
  • Анализиране
  • Култивиране
  • Преобразуване 

За повече информация, разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
Времето: Жълт код за силни валежи и гръмотевични бури в 9 области
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?