Стратегия за входящ маркетинг от 7 стъпки за стартиращи компании (Инфографика)

Стратегия за входящ маркетинг от 7 стъпки за стартиращи компании (Инфографика)

В началото ли сте на нов бизнес? Искате ли да научите как да приемете входяща маркетингова кампания за генериране на потенциални клиенти и запитвания? Центърът за стратегии за продажби споделя своите стъпки към успеха в тази инфографика, пише socialmediatoday.com

Те разделят нещата по следния начин:

  • Планиране
  • Създаване
  • Разпределяне
  • Улавяне
  • Анализиране
  • Култивиране
  • Преобразуване 

За повече информация, разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
НАП продава автогарата в Перник
Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"