TikTok за потенциала на стрийминга за марки (инфографика)

TikTok за потенциала на стрийминга за марки (инфографика)

Стриймингът на живо е огромна част от китайската версия на TikTok (Douyin), като всяка година в региона се харчат милиарди за търговия на живо на TikTok. Но досега западната публика не е била толкова възприемчива, пише socialmediatoday.com

TikTok все още работи върху своята интеграция на търговията на живо и остава уверен, че ще хване западните зрители, както направи в Китай. И ако се случи, това може да отвори набор от нови възможности за много марки и може бързо да се превърне в ключов фактор за вашата стратегия.

За справка, само Douyin генерира продажби на продукти на стойност 119 милиарда долара чрез стрийминг на живо през 2021 г., което е 7 пъти увеличение спрямо предходната година. Това е огромна пазарна възможност, ако TikTok може да го направи правилно.

TikTok публикува нов преглед на възможностите на марката на TikTok Live. За повече подробности разгледайте инфографиката. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кметът Васил Терзиев: Целта ни е паркомясто в София да се намира за по-малко от 10 минути
Зеленски в извънредно обръщение: Украйна е изправена пред труден избор, но и най-твърдият метал се огъва
Вицепрезидентът Ванс: Фантазия е да се мисли, че Украйна може да победи с повече пари и оръжия от САЩ
Срещата на Г-20 в Йоханесбург започна, но със знакови отсъствия
Изследване: Окото може да се „рестартира“ и да възстанови увреденото зрение
Тръмп смята, че 27 ноември е подходящ краен срок Украйна да приеме мирния план
Украйна и САЩ започват разговори в Швейцария по мирния план на Тръмп
18+: Pornhub поиска от техногигантите механизъм за контрол на възрастта