TikTok за потенциала на стрийминга за марки (инфографика)
Стриймингът на живо е огромна част от китайската версия на TikTok (Douyin), като всяка година в региона се харчат милиарди за търговия на живо на TikTok. Но досега западната публика не е била толкова възприемчива, пише socialmediatoday.com.
TikTok все още работи върху своята интеграция на търговията на живо и остава уверен, че ще хване западните зрители, както направи в Китай. И ако се случи, това може да отвори набор от нови възможности за много марки и може бързо да се превърне в ключов фактор за вашата стратегия.
За справка, само Douyin генерира продажби на продукти на стойност 119 милиарда долара чрез стрийминг на живо през 2021 г., което е 7 пъти увеличение спрямо предходната година. Това е огромна пазарна възможност, ако TikTok може да го направи правилно.
TikTok публикува нов преглед на възможностите на марката на TikTok Live. За повече подробности разгледайте инфографиката.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.