TikTok за потенциала на стрийминга за марки (инфографика)

TikTok за потенциала на стрийминга за марки (инфографика)

Стриймингът на живо е огромна част от китайската версия на TikTok (Douyin), като всяка година в региона се харчат милиарди за търговия на живо на TikTok. Но досега западната публика не е била толкова възприемчива, пише socialmediatoday.com

TikTok все още работи върху своята интеграция на търговията на живо и остава уверен, че ще хване западните зрители, както направи в Китай. И ако се случи, това може да отвори набор от нови възможности за много марки и може бързо да се превърне в ключов фактор за вашата стратегия.

За справка, само Douyin генерира продажби на продукти на стойност 119 милиарда долара чрез стрийминг на живо през 2021 г., което е 7 пъти увеличение спрямо предходната година. Това е огромна пазарна възможност, ако TikTok може да го направи правилно.

TikTok публикува нов преглед на възможностите на марката на TikTok Live. За повече подробности разгледайте инфографиката. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
Истинската роля на имейла
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме