Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Топ 10 на най-влиятелните модни реклами
Последните седмици минаха под знака на висшата мода. От началото на февруари досега най-известните дизайнери представиха актуалните си модни колекции в рамките на Нюйоркската седмица на модата. В края на януари се състоя и седмицата на модата в Париж, открита от "Версаче".
По този повод авторите в сп. "Тайм" съставиха списък на 10-те най-влиятелни и запомнящи се модни видео реклами в историята на съвременните поколения.
Ще ви представим всяка една от тях в новата ни поредица. Започваме с рекламата на парфюма One на Calvin Klеin от 1995 г.
Този спот е заснет във "времената на модния рай" в края на миналия век. Келвин Клайн, определян като най-влиятелния дизайнер на това десетилетие, избира за рекламно лице Кейт Мос, смятана за най-известния модел на десетилетитето. Тя не само обогатява видеото с шармантното си присъствие, но и го озвучва. В него Мос говори за първия унисекс аромат на марката – CK One.
Манекенката и нейните красиви приятелки в рекламата успяха да внушат на хората по това време, че да носиш този парфюм е секси. Така печалбите от CK One помогнаха на Клайн да излезе от финансовите си проблеми, в които затъна по време на най-ранните години от десетилетитето.
Рекламата стана широко популярна сред аудиторията в САЩ. От гледна точка на зрителя днес най-ценното в нея е, че умело успява да обхване по-широкото модно настроение на деветдесетте – от минималистичните дрехи до "безсрамното" облекло на привлекателната жена.
Можете да я видите след текста. А утре очаквайте разказът ни за една от най-успешните ТВ кампании на друга марка - Lanvin.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.