Топ 10 на най-влиятелните модни реклами

Последните седмици минаха под знака на висшата мода. От началото на февруари досега най-известните дизайнери представиха актуалните си модни колекции в рамките на Нюйоркската седмица на модата. В края на януари се състоя и седмицата на модата в Париж, открита от "Версаче".

По този повод авторите в сп. "Тайм" съставиха списък на 10-те най-влиятелни и запомнящи се модни видео реклами в историята на съвременните поколения.

Ще ви представим всяка една от тях в новата ни поредица. Започваме с рекламата на парфюма One на Calvin Klеin от 1995 г.

Този спот е заснет във "времената на модния рай" в края на миналия век. Келвин Клайн, определян като най-влиятелния дизайнер на това десетилетие, избира за рекламно лице Кейт Мос, смятана за най-известния модел на десетилетитето. Тя не само обогатява видеото с шармантното си присъствие, но и го озвучва. В него Мос говори за първия унисекс аромат на марката – CK One.

Манекенката и нейните красиви приятелки в рекламата успяха да внушат на хората по това време, че да носиш този парфюм е секси. Така печалбите от CK One помогнаха на Клайн да излезе от финансовите си проблеми, в които затъна по време на най-ранните години от десетилетитето.

Рекламата стана широко популярна сред аудиторията в САЩ. От гледна точка на зрителя днес най-ценното в нея е, че умело успява да обхване по-широкото модно настроение на деветдесетте – от минималистичните дрехи до "безсрамното" облекло на привлекателната жена.

Можете да я видите след текста. А утре очаквайте разказът ни за една от най-успешните ТВ кампании на друга марка - Lanvin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС