Свърши ремонтът на жълтите павета... за пореден път

Свърши ремонтът на жълтите павета... за пореден път

Свърши ремонтът на жълтите павета... за пореден път

С днешна дата ремонтът на жълтите павета пред сградата на Народното събрание приключи и движението за автомобили и пешеходци е възстановено.

Пренареждането на участъка пред сградата на Народното събрание започна в ранните часове на 16 юли, като участъкът беше затворен и заграден с постоянно променящи местоположението си метални огради, а шофьори и пешеходци се движеха през алтернативни маршрути.

Очакваше се пренареждането да приключи на 15 септември – за първия учебен ден, но това не се случи.

Участъкът, н който се проведе ремонтът, беше с размер 2000 кв.м., като самото пренареждане е за сметка на фирмата-изпълнител, а стойността с труд и материали е на стойност 206 000 лв., които не са заплатени от общината. Пренареждането на паважната настилка се извършва по проект в обхвата само на платната за активно движение (очертани с хоризонтална маркировка) на бул. "Цар Освободител" от бул. "Васил Левски" до ул. "15-ти ноември". Кръстовището пред сградата на БАН не е част от обхвата на проекта, както и пешеходната зона пред сградата на Народното събрание.
 
Ремонтът на жълтите павета през това лято се наложи, тъй като малко след края на ремонтните дейности през миналата година участъци от жълтите павета се разместиха.
 
Тогава бяха налице редица скандали около ремонта на паветата в участъка пред Народното събрание. Първо се установи, че работник е счупил целенасочено поне едно от тях при пренареждането им - въпреки че са културна ценност, нещо, което кметът Фандъкова отричаше, докато не се появиха видеокадри. После, седмица след откриването на участъка, паветата се разкривиха и разместиха. Фирмата-изпълнител - "Трейс груп холд" - бе глобена със 100 000 лв. за счупването на паве и още 830 хил. лв. за некачествено изпълнение. От фирмата признаха, че са направили грешка - наредили са ги по технология от 1904 г., когато в столицата по тях са минавали карети, не автомобили.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ