Английските университети ще привличат „бедните бели момчета“

Английските университети ще привличат „бедните бели момчета“

Английските университети ще привличат „бедните бели момчета“

Повече деца на "бялата работна класа" в Англия трябва да бъдат приемани в университетите в страната, гласи препоръка към учебните институции, за която съобщава Би Би Си. Статистиката за Англия сочи, че само 10% от момчетата в най-бедната 1/5 от районите на държавата завършват висше образование. 

Министърът по въпросите на университетие в Англия Джо Джонсън заяви също, че твърде мното студенти изпускат учебни занятия и университетите трябва да положат повече усилия да ги задържат. Директорът на инициативата Fair Access професор Лес Ебдън коментира, че никой с потенциала да посещава университет не бива да бъде лишен от това заради социалния си произход и финансовите възможности на семейството си. 

Изследвания във Великобритания сочат, че "бедните бели момчета" са с най-лоши оценки в училище и е много по-малко вероятно те да се издигнат до високи постове в обществото в бъдеще. Това означава, че паричните възможности на семействата им лишават тези деца от шанса да станат влиятелни и активни като възрастни, въпреки че те имат отлични физически и умствени възможности да работят и творят. 

Напътствията към университетите тези момчета да бъдат интегрирани в образователната система идват седмици след като британският премиер съобщи, че университетите в Кралството ще трябва да публикуват данни за социалния произход на възпитаниците си. Всички университети, които изискват повече от 6000 паунда на година за учебна такса ще трябва да подпишат споразумение, с което да покажат как ще подобрят достъпа до тях за момчетата и момичетата от социални групи, които не са заможни. Те ще трябва да заложат за изпълнение собствени планове за привличане на тези деца. Освен това, от университетите ще се иска да градят партньорства с училищата в райони на Англия, където малко хора се записват впоследствие да учат висше образование. Те ще трябва да предоставят и по-добра подкрепа за студени със затруднения за учене, като дислексия, вербална диспаксия, синдрома на Аспергер и синдрома на дефицит на вниманието и хиперактивност (ADHD).

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ