ТРАЙНА/// Dunkin’ и Kahlúa използват Салма Хайек за популяризиране на ко-брандиран продукт

ТРАЙНА/// Dunkin’ и Kahlúa използват Салма Хайек за популяризиране на ко-брандиран продукт

Dunkin’ и кафеният ликьор Pernod Ricard Kahlúa промотират ко-брандиран продукт, Kahlúa Dunkin’ Caramel Swirl Cream Liqueur, в нова кампания, предава Marketing Dive. 

На фона на възраждането на търсенето на напитки на базата на кафеен ликьор, като например еспресо мартини, съвместният продукт на Dunkin’ и Kahlúa придобива все по-голяма актуалност. Комбинацията от две разпознаваеми марки може да помогне на предложението да се открои пред потребителите. Карамеленият вкус може да се хареса и на тези, които искат да добавят нова вариация към класически коктейл, което допълнително ще се хареса на променящите се вкусове на хората от поколението Z.

„It’s Kahlunkin’“ е с участието на актрисата Салма Хайек Пино̀ във видеоклип, вдъхновен от теленовела. Създадена в партньорство с Wieden + Kennedy London, кампанията ще се проведе чрез стрийминг видео, аудио, дигитални и социални мрежи.

В рекламни клипове, вдъхновени от засилената мелодрама на теленовелите, група приятели се излежават, докато някой си налива чаша от това, което изглежда като стандартна Kahlúa. След това Хайек Пино нахлува драматично, заявявайки, че бутилката е фалшива. Етикетът се отлепва, за да се разкрие, че напитката всъщност е Kahlúa Dunkin’ Caramel Swirl Cream Liqueur, докато гигантска чаша за кафе в ъгъла е с откъснати мустаци, отстъпвайки място на логото на Dunkin’.

Въпреки че самоличността на човека в костюма на чаша за кафе е загадка, потребителите могат да направят предположение в Instagram или уебсайта на Kahlúa като имат шанса да спечелят подарък от двете марки. Човекът в чашата ще бъде разкрит като част от обединението с „Watch What Happens Live“ на Bravo.

Това не е първият опит на Dunkin в алкохолния свят. През 2023 г. марката пусна линия от студен чай и кафета с добавки, известни като Dunkin’ Spiked.

Пускането на пазара на продуктите с добавки и ко-брандираните продукти е в съответствие с променящите се тенденции в консумацията на кафе сред по-младите потребители, които обикновено търсят специални и ръчно приготвени напитки.

Pernod Ricard отбеляза бавен старт на фискалната си 2026 година, което доведе до спад в продажбите от 14,3%, според доклад за приходите. В САЩ продажбите намаляха с 16%, до голяма степен поради слабия пазар и корекциите на запасите. Въпреки това, много основни марки, включително Kahlúa, продължават да се представят по-добре от други продукти в своята категория. 

Източник: Сара Карлович за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*