Гише на пътника на Летище София

Общество
Обновена 14:00ч., 26.06.2014
За трета поредна година беше отворено така нареченото Гише на пътника в салон „Заминаващи” на Терминал 2 на Летище София.
То ще работи всеки ден между 07:30 и 11:00 часа и ще приема запитвания и жалби от пътници ако правата им са нарушени. Ще се дават и консултации по отменени или забавени полети и загубени багажи.
Инициативата се провежда едновременно на много летища на територията на Европейския съюз и цели да насочи вниманието на гражданите към това, което им се полага при проблеми с пътуването.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Китайският фондов пазар отново привлича чужденци. Каква е причината?
Финанси |Безработицата у нас през август е 5,2%
Свят |Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Свят |Тръмп обяви, че няма да има нови израелски удари срещу Катар
Свят |Технополис започва да приема предварителни поръчки за новите модели iPhone 17
Технологии | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Хороскоп |5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Техники за успех |Израел започна сухопътно настъпление в град Газа
Свят |Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Свят |Тръмп подписа указ за разполагане на Националната гвардия в Мемфис
Свят |На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
На днешната дата |Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Свят |Времето: Сутринта мъгливо, следобед - слънчево
България |ADVERTORIAL

Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

Партньорът на Microsoft за 2024 г. Noventiq Bulgaria със събитие за AI агенти и киберсигурност на 25 септември в София

Коментари
Няма въведени кометари.