Гише на пътника на Летище София

Гише на пътника на Летище София

За трета поредна година беше отворено така нареченото Гише на пътника в салон „Заминаващи” на Терминал 2 на Летище София.

То ще работи всеки ден между 07:30 и 11:00 часа и ще приема запитвания и жалби от пътници ако правата им са нарушени. Ще се дават и консултации по отменени или забавени полети и загубени багажи.

Инициативата се провежда едновременно на много летища на територията на Европейския съюз и цели да насочи вниманието на гражданите към това, което им се полага при проблеми с пътуването.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Boeing понижи прогнозата си за търсенето на пътнически самолети през следващите 20 години
Зеленски призова лидерите на страните от Г-7 да засилят натиска над Русия по време на срещата си в Канада
Тръмп декларира приходи за над 600 млн. долара от крипто, голф, лицензионни такси
На днешната дата, 16 юни. Рождениците днес
Зеленски се надява ескалацията между Израел и Иран да не доведе до спад в помощта за Киев
Администрацията на Тръмп обмисля да добави гражданите на 36 държави към забраната за влизане в САЩ
Защо емоционалната интелигентност е ключова за изграждането на ефективни екипи?
Премиерът Желязков: Българският модел е достатъчно стабилен, за да сме част от еврозоната