19 пиар агенции мерят сили в конкурса BAPRA Bright Awards 2016

19 пиар агенции мерят сили в конкурса BAPRA Bright Awards 2016

19 пиар агенции мерят сили в конкурса BAPRA Bright Awards 2016

За втора поредна година подадените кандидатури, които ще се състезават за престижното отличие BAPRA Bright Awards на Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА), надвишават 90. 

19 са пиар агенциите и 4 - вътрешните отдели, които мерят сили в оспорваната надпревара, съобщават от БАПРА.

Носителите на отличието BAPRA Bright Awards 2016 ще бъдат обявени на официална церемония на 13 април 2016 г. в София Хотел Балкан.

За пореден път най-голяма е конкуренция в категориите „Кампания за устойчиво развитие“, „Комуникационна кампания на годината“ и „Специално събитие“. Удвоява се интересът към участие в категория „Публичен сектор“. Броят на съревноваващите се проекти по категории е:

  • Категория „Кампания за устойчиво развитие“ – 24 кампании;
  • Категория „Специално събитие на годината“ – 18 проекта;
  • Категория „Комуникационна кампания на годината“ – 18 кампании;
  • Категория „Иновативна кампания на годината“ – 15 кампании;
  • Категория „Кампания, реализирана в публичния сектор“ – 6 кампании;
  • Категория „Агенция на годината“ – 6 агенции;
  • Категория „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ – 4 кампании.

„За седми пореден път конкурсът BAPRA Bright Awards предизвика интереса, както на ПР агенциите, така и на вътрешните комуникационни отдели. Конкурсът се утвърждава, като място, където креативността на конкуренцията се срещат и се състезават прозрачно и обективно за оценката на международно жури, съставено от хора с изключителен авторитет в нашата професия. Чрез наградите постигаме по-високото качество на услугите, които предлага пиар бизнеса в България, защото се учим един от друг“, коментира настоящият председател на Управителния съвет на БАПРА – Деница Сачева.

BAPRA Bright Awards е единственият пиар конкурс в сферата на маркетинговите комуникации у нас, в който журито е съставено изцяло от международни пиар и комуникационни експерти.

Председател на журито е Кристоф Жинисти, международен пиар гуру с над 20-годишен опит в областта на социалните медии, управлението на репутация и кризисните комуникации. Понастоящем Жинисти работи като директор и ръководител на дигиталните комуникации на FTI Consulting в Брюксел. 

Сред членовете на журито са утвърдени професионалисти с опит в областта на пиара и комуникациите, сред които: Алард ван Вийн - предприемач от холандско-канадски произход, който създава своята първа комуникационна компания през 1967 г., Дамян Обал - UX дизайнер с докторска степен в компютърните науки и дълбока страст към историите на марките, основател на Edgar – компания, която свързва малки и средно големи фирми с най-добрите разказвачи на истории, които да работят за техните марки и продукти, Анна Краейвска – тя полага основите за развитието на пиар индустрията в Полша, Барт де Врийс - президент на ИПРА за 2016 г., Пол Хоугън, директор „Планиране“ и партньор в FleishmanHillard за Европа, Близкия Изток и Африка, д-р Сара Рьотцер - директор „Корпоративни връзки с медиите“ във Vodafone Германия и други. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ