9 години Етичен кодекс на ПР специалистите в България

9 години Етичен кодекс на ПР специалистите в България

На днешната дата преди точно 9 години беше приет и подписан от представители на действащите тогава неправителствени организации в сферата на комуникациите Етичен кодекс на ПР специалистите в България. Това припомнят от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

„В следващите години, при своето създаване, Българската академична асоциация по комуникации (БААК) и Българската конфедерация за връзки с обществеността (БКВО) също се присъединиха към организациите в страната, които припознават и приемат принципите в кодекса“, посочва дружеството. То е един от инициаторите на подписването на документа. Освен това е единствената организация в тази сфера, която избира Етична комисия, следяща спазването на етичните норми на пиар пазара.

Комисията може да бъде сезирана с казуси както от членове на БДВО, така и от всякакви други лица и организации нечленуващи в дружеството.

Приелите документа пиар професионалисти в България са ангажирани да работят открито, като имат предвид обществения интерес, освен частния на марките и лицата, от които са наети. Освен това поемат ангажимент да предоставят независими съвети, да носят отговорност за действията си и да не започват работа за конкурентни клиенти без съгласието на двете страни.

Целия кодекс може да прочетете, като кликнете тук

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
На днешната дата, 9 септември. Световен ден на красотата
Времето: Слънчево с временни увеличения на облачността
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия
Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО
Най-голямата грешка на предприемачите, когато говорят за своя продукт