bTV Новините отбелязват 25 години
На 18 ноември bTV Новините отбелязват 25 години от първия си телевизионен ефир. На тази дата през 2000 г. е излъчена първата емисия Новини. Четвърт век по-късно новинарската редакция продължава да бъде основен източник на информация за българското общество.
bTV е медийният бранд с най-голямо доверие в България (национално представително проучване, Ноема, 18-54 г., проведено април-май 2025 г.), с близо 18% повече от следващата телевизия в класацията. През последното десетилетие bTV е и първият избор за гледане на телевизия според данните на национално представителни проучвания на Маркет Линкс или Ноема за съответната година, проведени сред лица на възраст между 18 г. и 54 г.

„Вече 25 години bTV Новините задават стандартите в телевизионната журналистика в България. Следваме ги с ясно съзнание за отговорността, която носим към обществото. Благодарим на зрителите за доверието - то е в основата на всичко, което правим. Не го приемаме за даденост, а като ежедневен ангажимент да бъдем още по-добри. Вярваме, че истинската журналистика се гради не с думи, а с работа - и ще продължим да го доказваме през следващите години“, заяви главният изпълнителен директор на bTV Media Group Ралф Бартолайт.

„Новините са сърцето на bTV. През тези години нюзрумът винаги е бил всеки ден пред зрителите - с горещите и важни новини, репортажи и включвания от местата, където се случват събитията, у нас и по света. Благодарим на всички колеги, които с професионализъм, отдаденост и смелост пишат историята на bTV Новините, 365 дни в годината“, допълни от своя страна Асен Иванов, директор на отдел „Новини, актуални предавания и спорт“.
Редакцията на bTV достига до милиони зрители с достоверни новини и отговорна публицистика. През 25-годишната си история тя е преминала през множество технологични промени и иновации - от новите методи на заснемане и монтаж, през модерния студиен комплекс и усъвършенстването на технологиите за създаване на видеосъдържание и предаване на живо, до използването на аугментирана реалност. Разширяването на екипите и кореспондентската мрежа в страната и по света, както и дигиталното развитие, позволяват на зрителите да следят днес новините в реално време на всички bTV платформи и устройства - независимо къде се намират.
По повод 25-годишнината си през ноември bTV представи комуникационна кампания под мотото „Стотици часове. Хиляди истории. Твоите новини.“, която показва близостта на медията до зрителите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.