d:istinkt получи пет отличия от BAPRA Bright Awards 2025

d:istinkt получи пет отличия от BAPRA Bright Awards 2025

d:istinkt получи пет награди в престижния конкурс BAPRA Bright Awards 2025. Сред тях е и златното отличие в една от най-големите категории „Изгряваща звезда на годината“. Най-успешните и въздействащи комуникационни кампании в България получиха признание за работата си на официална церемония, която се състоя на 27 март.

Комуникационният конкурс, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА), се провежда за 15-а поредна година и отличава проекти и постижения в областта на комуникациите и PR практиките. Тазгодишното издание беше журирано от 42 международни PR и маркетинг експерти. Председател на журито бе Боаз Палди, главен творчески директор на United Nations Development Programme.

d:istinkt получи признание за цялостната си работа си по планирането и реализацията на комуникационни стратегии и ефективни кампании за клиентите на агенцията. Престижните отличия бяха в редица категории, сред които “Комуникации към крайни потребители”, “Кампания за корпоративна социална отговорност (CSR)”, “Дигитален PR”, “ESG комуникационна кампания или проект” и една от най-големите награди на BAPRA “Изгряваща звезда на годината“. Екипът на агенцията заслужи призовете в конкуренция от общо над 200 кандидатури. Тази година PR, творчески и дигитални агенции, компании, медии и държавни институции подадоха рекорден брой кандидатури в историята на BAPRA Bright Awards.

“Гордея се, че усилията и отдадеността на екипа на d:istinkt отново бяха отличени на BAPRA Bright Awards. Всяка награда е признание за смелите идеи, стратегическото мислене и сърцето, което влагаме във всеки проект. Особено ценно е, когато получаваме признание и за индивидуални постижения, защото това показва, че в основата на нашия успех стоят талантливи хора с визия и амбиция.“, каза Галина Паунчева, главен изпълнителен директор на d:istinkt.

С подкрепата и експертизата на d:istinkt, програмата на Yettel за дигитално приобщаване получи високо признание на BAPRA Bright Awards 2025, завоювайки злато в категорията „Кампания за корпоративна социална отговорност (CSR)” и сребро в „ESG комуникационна кампания или проект“. Дългогодишната инициатива за безопасен интернет се стреми ежегодно да достига до 40 000 деца и младежи, насърчавайки теми като онлайн безопасност, както и да подпомага 10 000 души в развитието на техните дигитални умения. През 2025 г. програмата ще бъде надградена с нови теми, активности и съдържание, разширявайки обхвата и въздействието си.

Бронзово отличие в категория „Дигитален PR“ беше присъдено и за коледната кампания на Yettel – „Истинското общуване започва, когато оставим телефона“. Кампанията се отличи с креативен и социално значим подход към дигиталната комуникация. Въпреки че технологиите улесняват ежедневието и свързаността ни, с този празничен проект телекомът и d:istinkt напомниха за значимостта на личните моменти и човешките взаимоотношения, които често остават на заден план в дигиталната среда.

d:istinkt спечели златна награда в партньорство с proof., една от най-успешните креативни агенции в България. Тя бе присъдена в най-оспорваната категория „Комуникация към крайни потребители“ за “Послушай Родопите”, реализирана за минерална вода “Велинград”. Кампанията даде възможност на хората да усетят спокойствието на Родопите, дори когато са в града, чрез живо предаване на звуци от планината. Идеята се основава на проучвания, показващи, че естествените звукови пейзажи значително намаляват стреса и подобряват концентрацията.

Сред големите отличия тази година е и златната награда „Изгряваща звезда на годината“, присъдена на Радослав Кинаев – дигитален специалист в екипа на d:istinkt. Само няколко месеца след присъединяването си към агенцията, той пое отговорността за цялостната дигитална стратегия на SEE ITS Summit 2024 – най-големия форум за иновации, технологии и изнесени бизнес услуги в Югоизточна Европа. Четвъртото издание на събитието, организирано от Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST) и координирано от d:istinkt, събра технологични компании, стартъпи, държавни институции и инвеститори от целия регион.

Паралелно със събитието, той отговаряше и за дигиталната комуникация на седмото издание на SEE ITS Awards, което бе организирано от агенцията. Наградите отличиха водещи постижения в иновациите, ESG лидерството и бизнес трансформацията, затвърждавайки позицията на платформата като ключов фактор за развитието на високотехнологичния сектор в региона. Радослав ръководи и реализира успешно кампании в LinkedIn, Google и Meta, постигайки отлично ниво на ангажираност.

Сред клиентите на агенцията са брандове като Yettel, Лидл България, Shelly Group, SkyShowtime, CETIN България, Easy Credit, AIBEST, БРАИТ, Speedy, Видеолукс Холдинг и др. d:istinkt работи и по комуникациите на институции като Бюро на Европейския парламент в България и Европейската комисия в партньорство с ICF Next.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул 
На днешната дата, 18 май. Международен ден на музеите