d:istinkt стана PR агенция на годината за втори пореден път

d:istinkt стана PR агенция на годината за втори пореден път

d:istinkt стана “Агенция на годината” на наградите BAPRA Bright Awards 2023, като това е втора поредна година, в която комуникационната агенция печели престижното отличие. Тържествената церемония по награждаване се проведе на 11 май и открои най-успешните и креативни комуникационни кампании и агенции в България.

d:istinkt бе отличена за работата си по организацията и изпълнението на ефективни кампании и комуникационни стратегии за клиентите на агенцията, като спечели общо 11 награди в редица категории, сред които “Комуникация към крайни клиенти”, “Корпоративни комуникации”, “Кампания за работодателска марка” , “Кампания за корпоративна социална отговорност”, “Дигитален PR”, “Награда за PR иновации”, “Кампания на годината” и най-голямата награда – “Агенция на годината”. Екипът на агенцията успя да се отличи със своите постижения сред общо 126 проекта, представени от 28 агенции и компании.

“Радвам се, че за втора поредна година бяхме избрани за най-добра комуникационна агенция. Тази награда е доказателство за упоритата работа, отдадеността и творческите постижения на екипа, който реализира десетки иновативни и въздействащи кампании за нашите клиенти”, каза Боян Иванович, главен изпълнителен директор на d:istinkt. “Поздравяваме всички колеги от останалите агенции, които бяха повече от достойна конкуренция. Тези резултати ни стимулират да продължаваме не просто да правим кампании, а ефективно да решаваме проблеми и да бъдем доверен партньор на клиентите”.

Най-високото отличие получи кампанията “Моделът d:istinkt”, която агенцията реализира за изграждане на собствения  си бранд. Тя спечели злато в категория “Кампания за работодателска марка”, като това е първият път, в който отличието се присъжда на агенция за кампания, реализирана за собствената си марка. Условно наречена “Моделът d:istinkt”, кампанията представи първия в сектора на агенционния бизнес всеобхватен анализ, който  включва три основни направления от операциите на агенцията: бизнес, хора и иновации. Целият проект може да бъде разгледан на специалната лендинг страница.

Наред с престижното признание за цялостната дейност на комуникационната агенция, кампанията, която заслужи най-много златни отличия, бе “Твоята първа работа има значение”, реализирана съвместно с творческа агенция proof. за TELUS International. Кампанията получи три първи места в категориите “Кампания за работодателска марка”, “Дигитален PR”, “Награда за PR иновации”. Проучване отчита, че голяма част от българските младежи изпитват притеснения, свързани със започването на първата си работа и при възможност, биха кандидатствали с техен приятел или познат. Кампанията, реализирана за TELUS International, е под наслов “Кандидатствай с приятел” и позволява на младежи и бъдещи служители възможността да изпратят заедно своите автобиографии за отворените работни позиции в компанията чрез специално създаден за целта сайт. Авторитетното жури присъди сребро в категория “Кампания за корпоративна социална отговорност” и на още една кампания, реализирана от двата екипа - “TELUS: Дни на подкрепа”.

Кампанията за представяне на Стратегията за устойчиво развитие на Yettel получи най-високото отличие - “Кампания на годината”. Признанието идва само месеци след като операторът обяви първия си доклад за устойчивост заедно с петгодишната си стратегия за устойчиво развитие, която е изградена върху четири основни стълба: грижа за околната среда, хора, развитие на технологиите за устойчиво бъдеще и управление, основано на почтеност и прозрачност. Кампанията по ребрандинг “Теленор става Yettel” също бе високо оценена от журито, като спечели бронз в категориите “Кампания на годината” и “Комуникации към крайни потребители” и сребро в категория “Корпоративни комуникации (Репутация и Бранд мениджмънт)”. В същата категория награда спечели и кампанията “Ефектът Lidl”.

Наградите BAPRA Bright Awards отличават най-ефективните и впечатляващи кампании и проекти в България. Експертното и изцяло международно жури тази година бе председателствано от влиятелния комуникационен професионалист Роб Морбин, понастоящем изпълнителен директор на Международната консултантска организация по комуникации (ICCO).

За последните три години и половина d:istinkt спечели над 100 награди и номинации за кампаниите, реализирани за някои от най-популярните брандове у нас. Само за първата половина на 2022 г. агенцията стана носител на 29 престижни награди от световни и български конкурси в комуникационната сфера, както и 6 номинации. Списъкът с наградени кампании включва „Операция сватба“, „Дигитални скаути: Знаеш, преди да скролваш“, „Учителите на България“, „Бъди себе си“, „Моята първа работа“ и др.

Агенцията обслужва брандове като Yettel, Лидл България, Клет България, CETIN България, Европейски парламент в България, Samsung Climate Solutions, Каменица, Speedy, Европейската комисия, TELUS International и др.

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар