M3 Communications Group стана пиар агенция на годината на наградите BAPRA
Над 300 пиар експерти и клиенти на агенциите им уважиха тазгодишната официална церемония за връчване на седмите годишни награди за постижения в пиар индустрията BAPRA Bright Awards. Събитието се състоя в столичния хотел "Шератон".
Призът "Агенция на годината" за 2016 г. на BAPRA Bright Awards грабна M3 Communications Group. Второто място бе за United Partnеrs, а бронзът отиде при All Channels Communications.
По повод 15-годишнината от създаването на Българската ПР асоциация, нейният председател Деница Сачева връчи плакети на основателите на професионалната организация, които поставиха основите на обединението на водещите компании в страната и заложиха стандарти за качество в професията. Това са Гергана Василева, Елена Вълчева, Любомир Аламанов, Мария Гергова, Николай Неделчев, Стефана Янева и Томислав Цолов.
Наградата за най-добра комуникационна кампания получи "Каменица", за кампанията "Един за всички: Да си ги върнем у дома", дело на New Moment.
Голямата награда в тежката категория "Кампания за устойчиво развитие" отиде при Интелдей Солушънс, за "Ангелите работят и след Коледа", осъществена за Българския дарителски форум и DMS 17 777.
Като най-добра кампания в публичния сектор журито отличи "Енергийно ефективна музикална индустрия" на United Partners, целяща да увеличи знанията и уменията за прехода към енергийна ефективност и устойчиво управление на енергията в рамките на музикалната култура.
Екипът на Българската национална телевизия (БНТ) взе голямата награда в категория "Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел", с проекта "Детска Евровизия 2015"
Иновативна кампания на годината стана "pCloud Crypto Hacking Challenge", от M3 Communications Group.
За специално събитие на годината бе обявено "Живей активно" на APRA Porter Novelli, привличайки за поредна година хиляди привърженици и последователи и продължавайки сътрудничеството с компанията клиент от 2006 г. насам.
В традиционно най-оспорваните категории "Кампания за устойчиво развитие", "Комуникационна кампания на годината" и "Специално събитие" бяха присъдени 14 приза. В категориите "Комуникационна кампания на годината" и "Кампания за устойчиво развитеи" журито класира по 3 проекта на второ място с равен брой точки, а две компании си разделиха третото място за "Специално събитие".
Традиционният пиар форум, предшестващ наградите на BAPRA - Sofia PR Summit, премина при висок интерес. Той привлече вниманието на 150 участници от София и страната. Мениджъри и организации, ръководители на пиар отдели и експерти от България и чужбина, обсъждаха новите тенденции в сектора.
BAPRA Bright Awards е единственият ПР конкурс в сферата на маркетинговите комуникации у нас, в който журито е съставено изцяло от международни пиар и комуникационни експерти от световен мащаб.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.