Бъди част от промяната, призовава Публисис Груп в необичаен проект

Бъди част от промяната, призовава  Публисис Груп в необичаен проект

Най-голямата специализирана група за интегрирани маркетингови комуникации Публисис Груп България, стартира необичаен проект по повод своя 20-годишен юбилей. Чрез него хората имат възможност да изберат сфера, в която компанията да внесе положителна промяна през следващите 12 месеца.

Групата създаде онлайн платформа „Бъди част от промяната“, достъпна вече на адрес marc.bg. В нея, всеки може да гласува до 10 октомври, 2015 г., за да се определи каузата, на която компанията ще помогне с това, което експертите й владеят най-добре - креативност и комуникации.

Трите социални направления, от които може да се избира, са: подкрепа на младите българи в подготовката им за професионална реализация (кауза „Следващо поколение“), подпомагане създаването на живи граждански структури (кауза „Общество“) и стимулиране развитието на изкуството и културата в България (кауза „Изкуство и култура“).

„Инициативата е един от елементите, с който отбелязваме своя юбилей. Винаги сме били социално ангажирани, но сега даваме възможност на всички да гласуват за приоритетната посока, в която да работим през следващата година. Ще сме изключително щастливи, ако повече граждани се включат в проекта, защото вярваме, че всички ние заедно трябва и можем да създадем едно устойчиво и успешно общество.“ заяви г-н Николай Неделчев, Изпълнителен директор на Публисис Груп България.

Част от кампанията е и създаването на е-книга, озаглавена "20 години промяна". Всеки, гласувал в приложението ще може да я получи безплатно по e-mail. В книгата ще бъдат представени позитивните промени в няколко сфери от българското общество, включително изкуството и бизнеса.

Юбилеят на Публисис Груп България се отбелязва с поредица от инициативи, вдъхновяващи бизнеса за самооценка на корпоративната етика и отговорност към културната реалност в страната. Едно от знаковите събития е и изложбата „ОБРАЗ и ПОДОБИЕ“, която се превърна в своебразен портет на съвременното българско изкуство. Уникалният проект събра в Националната художествена галерия – Двореца, 77 автопортрета на знакови творци от различни школи и поколения. Изложбата ще гостува в следващите месеци и в други български и чуждестранни градове, а активностите по повод годишнината на Групата ще продължат с още нестандартни дейности.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ