Бъди част от промяната, призовава Публисис Груп в необичаен проект

Най-голямата специализирана група за интегрирани маркетингови комуникации Публисис Груп България, стартира необичаен проект по повод своя 20-годишен юбилей. Чрез него хората имат възможност да изберат сфера, в която компанията да внесе положителна промяна през следващите 12 месеца.
Групата създаде онлайн платформа „Бъди част от промяната“, достъпна вече на адрес marc.bg. В нея, всеки може да гласува до 10 октомври, 2015 г., за да се определи каузата, на която компанията ще помогне с това, което експертите й владеят най-добре - креативност и комуникации.
Трите социални направления, от които може да се избира, са: подкрепа на младите българи в подготовката им за професионална реализация (кауза „Следващо поколение“), подпомагане създаването на живи граждански структури (кауза „Общество“) и стимулиране развитието на изкуството и културата в България (кауза „Изкуство и култура“).
„Инициативата е един от елементите, с който отбелязваме своя юбилей. Винаги сме били социално ангажирани, но сега даваме възможност на всички да гласуват за приоритетната посока, в която да работим през следващата година. Ще сме изключително щастливи, ако повече граждани се включат в проекта, защото вярваме, че всички ние заедно трябва и можем да създадем едно устойчиво и успешно общество.“ заяви г-н Николай Неделчев, Изпълнителен директор на Публисис Груп България.
Част от кампанията е и създаването на е-книга, озаглавена "20 години промяна". Всеки, гласувал в приложението ще може да я получи безплатно по e-mail. В книгата ще бъдат представени позитивните промени в няколко сфери от българското общество, включително изкуството и бизнеса.
Юбилеят на Публисис Груп България се отбелязва с поредица от инициативи, вдъхновяващи бизнеса за самооценка на корпоративната етика и отговорност към културната реалност в страната. Едно от знаковите събития е и изложбата „ОБРАЗ и ПОДОБИЕ“, която се превърна в своебразен портет на съвременното българско изкуство. Уникалният проект събра в Националната художествена галерия – Двореца, 77 автопортрета на знакови творци от различни школи и поколения. Изложбата ще гостува в следващите месеци и в други български и чуждестранни градове, а активностите по повод годишнината на Групата ще продължат с още нестандартни дейности.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Тръмп: Израел и "Хамас" подписаха първата фаза от предложеното от САЩ мирно споразумение за Газа
Свят |Времето: Остава облачно, а сутринта и с валежи от дъжд
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Компании |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
ЕС |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.