Започна подаването на заявки за BAPRA Bright Awards 2015
Българска асоциация на ПР агенциите (BAPRA) вече приема заявки за участие в конкурса й Bright Awards. Той традиционно отличава най-добрите постижения в областта на маркетинговите комуникации у нас за последната година.
Журито отново е съставено само от чуждестранни пиар експерти. Срокът за изпращане на документи за кампании, с които да се кандидатства за награда, е до края на 20 март. Заявки се пращат на сайта на конкурса. Кампаниите трябва да са реализирани в периода март 2014 г. - февруари 2015 г.
И тази година в рамките на конкурса ще се проведе и ПР форум – Sofia PR Summit, с участието на местни и международни лектори. Основната тема, по която те ще споделят актуални възгледи и практики, е "Силата да разказваме истории в бизнеса".
Председателят на международното жури на BAPRA Bright Awards за 2015 г. е д-р Зехра Гюнгьор. Тя е президент на Международната ПР асоциация (ИПРА) за 2014 г., работи в Борда и Съвета на ИПРА от 11 г., завършила е докторска степен по "Комуникации". Д-р Гюньор ще журира в трето поредно издание. За първи път жена застава начело на комисията. През годините председатели бяха доказани в света пиар експерти като Пол Холмс, Дейвид Галахър и Франсис Ингам.
Сред останалите членове на журито през 2015 г. се включват Кристоф Жинисти, смятан за един от хората, допринесли най-много за развитието на дигиталните комуникации в Европа и основател на неправителствената организация WebDiversity; Дамян Обал - основател на Edgar – компания, която свързва малки и средни фирми с добри разказвачи на истории в полза на марки и продукти. Дамян е UX дизайнер с докторска степен в компютърните науки; проф. Джо Голдблат - автор на книгата "Специални събития", основател и президент на Международното дружество за специални събития (ISES); Анна Краейвска, която полага основите за развитието на пиар индустрията в Полша. Тя е професионалист с повече от 25 години опит в управлението на кризи, корпоративен и финансов пиар, връзки с инвеститори; Барт де Врийс - директор на ИПРА за 2015 г. и бъдещ президент на ИПРА през 2016 г.
Категориите, в които могат да се подават заявки в конкурса, са 7: "Кампания за устойчиво развитие", "Специално събитие", "Иновативна кампания", "Кампания, реализирана от вътрешен пиар отдел", "Комуникационна кампания на годината", "Агенция на годината" и "Комуникационна кампания в публичния сектор".
Подробна информация за конкурса, такси и документи за участие може да бъде намерена на www.bapra.bg/2015/. Информация ще се споделя и в социалните мрежи под хаштага #BrightAwards2015.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.