Започна подаването на заявки за BAPRA Bright Awards 2015

Започна подаването на заявки за BAPRA Bright Awards 2015

Започна подаването на заявки за BAPRA Bright Awards 2015

Българска асоциация на ПР агенциите (BAPRA) вече приема заявки за участие в конкурса й Bright Awards. Той традиционно отличава най-добрите постижения в областта на маркетинговите комуникации у нас за последната година. 

Журито отново е съставено само от чуждестранни пиар експерти. Срокът за изпращане на документи за кампании, с които да се кандидатства за награда, е до края на 20 март. Заявки се пращат на сайта на конкурсаКампаниите трябва да са реализирани в периода март 2014 г. - февруари 2015 г.

И тази година в рамките на конкурса ще се проведе и ПР форум – Sofia PR Summit, с участието на местни и международни лектори. Основната тема, по която те ще споделят актуални възгледи и практики, е "Силата да разказваме истории в бизнеса".

Председателят на международното жури на BAPRA Bright Awards за 2015 г. е д-р Зехра Гюнгьор. Тя е президент на Международната ПР асоциация (ИПРА) за 2014 г., работи в Борда и Съвета на ИПРА от 11 г., завършила е докторска степен по "Комуникации". Д-р Гюньор ще журира в трето поредно издание. За първи път жена застава начело на комисията. През годините председатели бяха доказани в света пиар експерти като Пол Холмс, Дейвид Галахър и Франсис Ингам.

Сред останалите членове на журито през 2015 г. се включват Кристоф Жинисти, смятан за един от хората, допринесли най-много за развитието на дигиталните комуникации в Европа и основател на неправителствената организация WebDiversity; Дамян Обал - основател на Edgar – компания, която свързва малки и средни фирми с добри разказвачи на истории в полза на марки и продукти. Дамян е UX дизайнер с докторска степен в компютърните науки; проф. Джо Голдблат - автор на книгата "Специални събития", основател и президент на Международното дружество за специални събития (ISES); Анна Краейвска, която полага основите за развитието на пиар индустрията в Полша. Тя е професионалист с повече от 25 години опит в управлението на кризи, корпоративен и финансов пиар, връзки с инвеститори; Барт де Врийс - директор на ИПРА за 2015 г. и бъдещ президент на ИПРА през 2016 г. 

Категориите, в които могат да се подават заявки в конкурса, са 7: "Кампания за устойчиво развитие", "Специално събитие", "Иновативна кампания", "Кампания, реализирана от вътрешен пиар отдел", "Комуникационна кампания на годината", "Агенция на годината" и "Комуникационна кампания в публичния сектор".

Подробна информация за конкурса, такси и документи за участие може да бъде намерена на www.bapra.bg/2015/. Информация ще се споделя и в социалните мрежи под хаштага #BrightAwards2015.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ