Катя Димитрова застава начело на БАПРА

Катя Димитрова застава начело на БАПРА

Основателят и собственик на пиар агенция „Интеримидж“ Катя Димитрова поема председателството на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) за периода 2016- 2018 г. Тя е втората жена в 15-годишната история на БАПРА, която застава начело на организацията.

Досегашният председател на асоциацията Деница Сачева, основател на пиар агенция Intelday Solutions, освободи поста, след като бе назначена за заместник-министър на труда и социалната политика, посочват от БАПРА. Традиционно, начело на БАПРА застават авторитетни лидери в българската пиар индустрия. Такива са били Максим Бехар, Любомир Аламанов, Александър Дурчев и Николай Неделчев.

Катя Димитрова е магистър по масови комуникации от УНСС, София. Провежда професионални специализации по пиар и кризисен мениджмънт в Белгия и Германия. Владее свободно четири чужди езика: английски, френски, испански и руски. Управляващ партньор на „Интерпартнерс комюникейшънс“ – една от първите комуникационни агенции у нас, създадена през 1992 г. Постоянен консултант е на борда на директорите на клуб „България-Белгия-Люксембург“, индивидуален член на IPRA и консултант по редица публични проекти като Дни на Белгия в България, „Do the Right Mix – Придвижвай се разумно!“ и „Будно поколение“ на Европейската комисия, проекти на Национална агенция за приходите, както и корпоративни проекти на BHTC, Deichmann, BILLA, Ytong и други.

 “За мен е чест и голяма отговорност да представлявам българската пиар индустрия, която макар и млада, се развива ускорено, а резултатите са впечатляващи. Става дума за внушително число професионални пиар кампании, както за корпоративни клиенти, така и за значими обществени каузи. Професионалистите в нашите редици са важен глас в големия диалог с обществото, генерирайки идеи и предоставяйки обективна и изчерпателна информация. Част от нашата мисия е да спомагаме за положителни промени в стереотипите на мислене и поведение в интерес на гражданското общество. В качеството си на председател на БАПРА се ангажирам да работя за безупречния имидж на нашата професия, чийто източник е предлагането на висококачествени комуникационни услуги, както и за цивилизована професионална среда, основана на лоялна конкуренция“, коментира новият председател на БАПРА Катя Димитрова. 

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел. БАПРА работи за подобряване партньорството на пиар бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички членуващи компании в асоциацията приемат Етичния кодекс на ПР специалистите в България, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кристиано Роналдо се сгоди за приятелката си сред 10-годишна връзка и пет деца
Възможно е Зеленски да участва на срещата Тръмп-Путин, но останалата част от Европа е изключена
Медузи спряха работата на най-голямата атомна централа в Западна Европа
Разхищения: Турският бизнес търси политическа помощ за премахване на шведските маси от хотелите
НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Новата икономика: Кои страни в Европа предлагат най-добрата социална сигурност?
Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
Правителството на Мелони е четвъртото най-дълго в историята на Република Италия