Катя Димитрова застава начело на БАПРА
Основателят и собственик на пиар агенция „Интеримидж“ Катя Димитрова поема председателството на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) за периода 2016- 2018 г. Тя е втората жена в 15-годишната история на БАПРА, която застава начело на организацията.
Досегашният председател на асоциацията Деница Сачева, основател на пиар агенция Intelday Solutions, освободи поста, след като бе назначена за заместник-министър на труда и социалната политика, посочват от БАПРА. Традиционно, начело на БАПРА застават авторитетни лидери в българската пиар индустрия. Такива са били Максим Бехар, Любомир Аламанов, Александър Дурчев и Николай Неделчев.
Катя Димитрова е магистър по масови комуникации от УНСС, София. Провежда професионални специализации по пиар и кризисен мениджмънт в Белгия и Германия. Владее свободно четири чужди езика: английски, френски, испански и руски. Управляващ партньор на „Интерпартнерс комюникейшънс“ – една от първите комуникационни агенции у нас, създадена през 1992 г. Постоянен консултант е на борда на директорите на клуб „България-Белгия-Люксембург“, индивидуален член на IPRA и консултант по редица публични проекти като Дни на Белгия в България, „Do the Right Mix – Придвижвай се разумно!“ и „Будно поколение“ на Европейската комисия, проекти на Национална агенция за приходите, както и корпоративни проекти на BHTC, Deichmann, BILLA, Ytong и други.
“За мен е чест и голяма отговорност да представлявам българската пиар индустрия, която макар и млада, се развива ускорено, а резултатите са впечатляващи. Става дума за внушително число професионални пиар кампании, както за корпоративни клиенти, така и за значими обществени каузи. Професионалистите в нашите редици са важен глас в големия диалог с обществото, генерирайки идеи и предоставяйки обективна и изчерпателна информация. Част от нашата мисия е да спомагаме за положителни промени в стереотипите на мислене и поведение в интерес на гражданското общество. В качеството си на председател на БАПРА се ангажирам да работя за безупречния имидж на нашата професия, чийто източник е предлагането на висококачествени комуникационни услуги, както и за цивилизована професионална среда, основана на лоялна конкуренция“, коментира новият председател на БАПРА Катя Димитрова.
Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел. БАПРА работи за подобряване партньорството на пиар бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички членуващи компании в асоциацията приемат Етичния кодекс на ПР специалистите в България, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.