Извадете батериите: Производители на играчки преправят дизайна

Извадете батериите: Производители на играчки преправят дизайна

През този празничен сезон американските родители може да се наложи да направят допълнителна спирка - не за играчки, а за батерии, които ги захранват, тъй като производителите намаляват излишните украшения и опаковките, за да намалят разходите на фона на нарастващите мита.

Производителите на играчки, които обслужват гиганти в търговията на дребно като Walmart, Target и Amazon, намаляват броя на аксесоарите в кухненските комплекти за играчки, премахват батериите от електронните комплекти за игра, опростяват грима на куклите и намаляват опаковките, тъй като 30% обща тарифа, наложена в момента върху китайския внос, оказва влияние върху печалбите им, пише Ройтерс

Митата, наложени на Китай от президента на САЩ Доналд Тръмп, са особено болезнени за компании като Hasbro и Mattel, тъй като 80% от продаваните в САЩ играчки идват от Китай, според търговската група The Toy Association.

Производителят на образователни играчки Popular Playthings, чиито произведени в Китай комплекти животни, камиони и магнитни комплекти за храна могат да бъдат закупени в Amazon - отлага и съкращава магнитния комплект за торти, който планираше да пусне през юни, каза в интервю главният изпълнителен директор Джейсън Чунг. Компанията намалява силата на магнита, използва по-евтина опаковка и премахва една от двете чинии за сервиране, които трябваше да се доставят с комплекта – всичко това, като същевременно повишава цената от 29,99 долара на 34,99 долара.

„Първоначално щеше да се предлага с две чинии, така че две деца да могат да ядат торта едновременно“, каза Чунг. Сега „едното (дете) ще сервира, докато другото може да яде“. „Все още е мултиплейър, но на по-ниска цена“, каза Чунг, добавяйки, че „оригиналният артикул щеше да е по-добър“.

Играчките са топ категория в сезона на коледните покупки в САЩ, най-големият сезон на харчене за годината. Adobe Analytics прогнозира онлайн разходи от 8,1 милиарда долара за играчки през миналия празничен сезон, което е увеличение с 5,8% спрямо предходната година.

Производителят на играчки Basic Fun!, който доставя повечето си продукти от Китай, реализира 40% от годишните си продажби в Северна Америка чрез Amazon, което означава, че компанията не може да рискува да премахне стоки от повсеместната платформа за електронна търговия през този празничен сезон, каза главният изпълнителен директор Джей Форман пред Ройтерс.

Компанията, която продава и на Walmart и Target, предлага на търговците на дребно възможността да премахват батериите от опаковките на електронните си играчки и планира да намали или премахне опаковките на играчките си през 2026 г., каза Форман. „Потребителят или ще плати повече, или ще получи по-малко стойност“, каза Форман.

Някои компании, като Bratz и производителя на кукли L.O.L. Surprise! MGA Entertainment, преместват веригите за доставки извън Китай - скъпо начинание - докато други намаляват броя на артикулите, налични на рафтовете тази зима.

Исак Лариан, главен изпълнителен директор на MGA Entertainment, една от най-големите частни компании за играчки в САЩ, каза, че са необходими от девет до дванадесет месеца, за да се направят промени за намаляване на разходите в играчките. MGA планира да модифицира продуктите си за по-късно следващата година.

„Но не можем да премахнем магията от кутията“, каза Лариан. „Твърде многото намаляване на разходите унищожава игровата стойност на играчката и отблъсква децата.“

В исторически план гигантът в сектора Mattel е инвестирал в по-„играеми опаковки“ – превръщайки кутиите в част от самата игра – за да намали разходите.

Hasbro, която доставя приблизително 50% от обема си на играчки и игри в САЩ от Китай, заяви в сряда, че е „преработила и преосмислила“ своите настолни игри Candy Land и Operation, като част от по-голяма инициатива за обновяване на снабдяването с материали, производствените процеси, дизайна и опаковките, за да помогне за намаляване на разходите на фона на митата.

ECR4Kids – чиито приблизително 1000 училищни и детски консумативи варират от играчки и игри до библиотеки и постелки за игра – също доставя предимно от Китай и генерира „над 50%“ от приходите си от продажби на едро на Amazon, според управляващия партньор Лий Сийгъл.

„Ние сме много обвързани с Amazon“, каза Сийгъл пред Ройтерс, обяснявайки, че не може да прави съществени промени в продуктите, които продава на платформата, включително комплект за катерене от пяна за малки деца на стойност 175 долара. За някои продукти обаче компанията намалява вариациите в цвета и модела и дава приоритет на по-ефективните опаковки, които използват всеки сантиметър пространство. Сийгъл е обмислил тези усилия за повишаване на ефективността още преди въвеждането на митата, каза той. „Но сега наистина нямате избор.“

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ