Китай започва национална кампания за контрол на спортните фенове в киберпространството

Китай започва национална кампания за контрол на спортните фенове в киберпространството

Китайският регулатор на киберпространството обяви, че започва двумесечна специална национална кампания за регулиране на интернет пространството, свързана с Азиатските игри в Ханджоу, която ще се фокусира върху проблеми като конфликти между феновете, включително обиди и манипулиране на коментари, съобщи радио Китай.

Според съвместното съобщение на секретариата на Държавното управление за киберпространството, отдела за управление на авторските права към Централния отдел за реклама и офиса на организационния комитет на азиатскити игри, кампанията е започнала на 29 август и ще продължи до 29 октомври. Нейна цел е да не се допуска умишлено разкриване на лична информация за спортисти, съдии и треньори, както и разпространението на обиди, клевети, оскърбления и атакуващо съдържание, което е възможно да увреди физическото и психическо здраве на индивиди.

Управлението ще следи и за съдържанието на новините, както пускането на фалшиви видеоклипове за спортни събития, създадени с технология за изкуствен интелект. Ще се следи и за незаконни маркетингови дейности, които рекламират стоки и услуги или събират лична информация.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
10 признака, че сте в капана на токсична връзка - Част 1
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Шефът на Razеr: Подгответе се изкуственият интелект да промени всичко в гейминг индустрията