Консумацията на алкохол в САЩ спадна рекордно от началото на проучванията през 1939 г.

ЕС

54% от анкетираните американци са заявили, че пият алкохол. Това е рекордно ниско ниво, откакто подобни проучвания са започнали през 1939 г., според социологическа компания Gallup. За сравнение, 58% от американците са заявили през 2024 г., че пият алкохол., а през 2023 г. - 62%.

Предишното много ниско ниво от 55% е достигнато през 1958 г. Консумацията на алкохол варира в зависимост от възрастовата група. Само 50% от анкетираните на възраст от 18 до 34 години са заявили, че пият, в сравнение с 56% в групите от 35 до 55 и 55 и повече години.

Освен това, все повече американци смятат, че дори умерената консумация на алкохол е вредна - 53% от анкетираните са заявили това, в сравнение с 45% година по-рано и 28% през 2015 г. 

Въпреки че проучванията не са надежден показател, защото хората понякога не отчитат достатъчно консумацията си на алкохол, други данни също показват, че пиенето на аркохол в страната намалява, отбелязва професорът по епидемиология в Колумбийския университет Катрин Кийс. През юли Gallup проведе телефонно проучване сред около 1000 души.

Коментари

НОВ КОМЕНТАР

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Меси ще съди медиите за нарушаване на личния живот на погребението на баща му
Севернокорейска хакерска група разработва инструменти с изкуствен интелект за кибератаки
Дълбочината на Дунав при Козлодуй е малко над 2 метра
Москва пое управлението на руските активи на енергийните гиганти Uniper и Fortum
Изтощението не е първият признак за бърнаут
Европа е изправена пред недостиг на ракети носители до 2030 г., предупреждава шефът на космическата агенция
На днешната дата, 12 август. Рождениците днес
Опасният капан, който прави бизнеса безличен и лесен за игнориране
Спор с медиите: Тръмп заплаши с дълги присъди разпространителите на новини за недостиг на боеприпаси в САЩ
Унгария очаква рестарт на АЕЦ „Пакш“, след като нивото на Дунав започна да се покачва
България за втори пореден месец е на първото място в ЕС по ръст в производството на услуги
Иран постави нови условия за отварянето на Ормузкия проток
Производител на тоалетна хартия в САЩ пуска производство от листата на растението хеспералое
Шефът на Palantir Алекс Карп нарече AI индустрията „марксистка“
Продажби на оръжие и кибератаки: Властта на лидера Ким Чен Ун докара „неочаквани“ 22 млрд. долара в Северна Корея
Япония подготвя отговор на намерението на Русия да кръсти остров от Курилите на легендарния шпионин Рихард Зорге
Руски въздушни удари около Киев убиха трима души, Зеленски е на знакова визита в Сърбия
Как да подходите при конфликт между вашите ценности и изискванията в работата?
Зеленски: Готови сме за преговори във всякакви формати и очакваме Уиткоф и Къшнър да бъдат активни
Кувейт обсъжда с други държави от Персийския залив изграждането на петролопровод, който да заобиколи Ормузкия проток
Пица, паста, протеини и картофи – как италианските деца станаха толкова затлъстели
До 7,15% годишна доходност: Румъния привлича спестяванията на гражданите с нови държавни облигации
САЩ разполагат система за противоракетна отбрана в Израел след атаката на Иран
"ЕМКО": Изключва се човешка грешка за взривовете във военния завод край Трявна
Севернокорейска хакерска група разработва инструменти с изкуствен интелект за кибератаки
Нов център за лични документи отваря врати в София
Всички инвестират в AI, но почти никой не печели от него. Каква е причината?
Продажбата на евро от САЩ в подкрепа на йената е изненадала Европейската централна банка
NASA сглоби кораба „Орион“ за първия етап от пътуването до Луната