Криза: Медийни шефове във Великобритания търсят изход от отлива на младите британци от телевизия
В редакционна статия под заглавие "Бавната смърт на британските телевизионни канали" в. Financial Times пише как на фона на възхода на стрийминга по-младите зрители почти не гледат предаванията, които някога доминираха в коледните програми, предаде в кореспонденция БНР.
Заключени в обширната централа на BBC близо до "Оксфорд стрийт" в Лондон, ръководители на корпорацията прекараха дните преди Коледа, изучавайки подробностите по дело за 10 милиарда долара на президента на САЩ Доналд Тръмп, както и последния план на британското правителство за бъдещето на британския обществен радио-телевизионен оператор, пише Financial Times. В другия край на града друга група ръководители работеха върху детайлите на сделка за 1,6 милиарда паунда, която се очаква да бъде обявена през новата година за обединяване на радио-телевизионния бизнес на АйТиВи (ITV) с този на Скай (Sky) – сделка, която би била почти немислима само преди няколко години.
Плановете, които се изготвят в тези офиси и в министерствата, ще определят дали британската радио-телевизионна индустрия, отдавна смятана за световен лидер в развлеченията и новините, ще има шанс в борбата срещу мощта на американските стрийминг, социални медии и дигитални платформи. Дори преди десетилетие коледният период в много домакинства се въртеше около програмите за излъчване на основните телевизионни канали. Но сега, казват ръководители, бъдещето на целия сектор на общественото радио-телевизионно разпространение е заложено на карта, тъй като е изправен пред екзистенциален натиск от изместването на аудиторията онлайн.
Говорейки за първи път, откакто подаде оставка, последвана от фурора около документалния филм, довел до делото на Тръмп, напускащият генерален директор на ВВС Тим Дейви заяви пред Financial Times, че "тези проблеми са дълбоки и съществува сериозна заплаха за общественото радиоразпръскване" във Великобритания.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.