L’Oreal направи революционна интернет реклама в Тайланд

L’Oreal направи революционна интернет реклама в Тайланд

Козметичната компания L’Oreal предложи на дамите в Тайланд иновативен и впечатляващ начин да изпробват новите й продукти за коса.

L’Oreal предлага на азиатките да видят как би изглеждала косата им, като посетят специален уеб-сайт на марката и включат web камерата си, съобщава campaignasia.com.

Чрез иновативната технология клиентките в Тайланд могат да изпробват онлайн продукта за възстановяване на косата Total Repair 5.

Зад революционната рекламна кампания стои криейтив агенцията MRM Worldwide Thailand. Кампанията цели да създаде уникално емоционално преживяване пред компютъра, което да обвърже с марката повече клиенти в страната.

Възможностите на специализирания уеб-сайт ще бъдат рекламирани чрез банери в други популярни сайтове в страната, в блогове и социалните мрежи.

Първите 5000 клиента в Тайланд, които „изпробват” продуктите за коса на L’Oreal в мрежата ще получат и безплатни мостри от тях.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Кандидатът на демократите Зохран Мамдани е новият кмет на Ню Йорк
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Сеул: Северна Корея е изпратила 5000 военнослужещи в Русия за два месеца
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Полша иска собствена стена от дронове, за да противодейства на руската заплаха