Населението на Япония е намаляло с половин милион души за година

Населението на Япония е намаляло с 550 000 души за една година - от октомври 2023 г. – до октомври 2024 г., сочат данни на Министерството на вътрешните работи и комуникациите на страната. Това е 14-та поредна година, в която населението на Япония намалява. Сега страната има население от 123,8 милиона души. Броят на японските граждани, които живеят в страната, е намалял общо с 898 000, което е най-големият годишен спад, откакто се води статистика от 1968 г.
В същото време населението на Япония продължава да застарява забележимо. В края на годината делът на жителите под 15-годишна възраст е 11.2% от общото население. Това са 13,83 милиона души, което е с 343 хиляди по-малко от предходната година и е най-ниската цифра в историята на статистиката. Въпреки това броят на възрастните жители, над 65 години, продължава да нараства. През 2024 г. броят им се е увеличил със 17 хиляди - 36,24 милиона. Те вече съставляват 29,3% от населението на Япония.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.