Продажбите на мармалад във Великобритания скочиха след смъртта на кралица Елизабет II

Продажбите на мармалад във Великобритания скочиха след смъртта на кралица Елизабет II

Продажбите на мармалад във Великобритания скочиха миналия месец, когато нацията засвидетелства почитта си към покойната кралица, оставяйки този основен продукт за закуска на мемориалните места, пише „Таймс“, цитиран от БГНЕС.

Необичайният знак на съболезнование бе вдъхновен от комедиен скеч с участието на кралица Елизабет II по повод честванията на нейния Платинен юбилей по-рано тази година. В скеча, Мечето Падингтън се присъединява към нея в Бъкингамския дворец за чай и сандвичи с мармалад, неговата любима храна, а самата кралицата в един момент изважда сандвич с мармалад от дамската си чанта.

След смъртта й на 8 септември, толкова много хора оставиха сандвичи с мармалад заедно с цветя, че Royal Parks, благотворителната организация, отговорна за управлението на пространствата в Лондон, излезе с изявление тази практика да бъде преустановена.

Kantar, консултантската фирма, публикува нови данни за пазара на хранителни стоки вчера, показващи, че продажбите на мармалад са се повишили с 18% през септември в сравнение със средните седмични стойности от по-рано тази година.

„Една отличителна черта от данните този месец бе скокът на продажбите на мармалад с 18 процента, когато нацията отдаде почит на кралицата“, коментира Фрейзър Маккевит, ръководител на отдела за търговия на дребно и потребителски анализ на Kantar. 

Мармаладът не беше единственият продукт, претърпял ръст на продажбите в дните след смъртта на кралицата. Данните по това време отбелязват, че аперитивът Dubonnet, смятан за любимата напитка на кралицата, се е разпродал от супермаркетите онлайн, тъй като купувачите са се втурнали да се запасяват.

Не за първи път през тази година кралицата увеличи продажбите. Купувачите също пръснаха големи суми по време на Платинения юбилей през юни, като похарчиха общо 87 милиона паунда през седмицата на празненствата, според консултантската фирма.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ