Red Bull стъпва с издателска дейност в САЩ

Red Bull стъпва с издателска дейност в САЩ

Австрийският производител на газирани напитки Red Bull пуска месечно списание за спорт, музика и култура в САЩ. Изданието Red Bulletin ще се появи за първи път на американския пазар утре, 10 май, съобщава порталът AdAge.

Първият брой, който е юнски, ще бъде отпечатан в 75 000 екземпляра и ще се продава в големите търговски вериги, включително Barnes & Noble, Target, Walgreens и Safeway за 4,99 долара. Компанията вече стартира и безплатно приложение на изданието за iPad. Отделно, тази неделя Red Bull планира да разпространи около 1,2 милиона копия от списанието като приложение към вестниците Los Angeles Times, The New York Daily News, The Chicago Tribune, The Miami Herald и The Houston Chronicle.

Следващите броеве на списанието също ще се разпространяват заедно с вестниците. Издател на новия проект е Red Bull Media House, която има и свой тв каналдеет собственным телеканалом. В групировката работят над 160 журналисти от цял свят.

САЩ е деветата страна, в която стъпва Red Bulletin. Първото издание на списанието излиза през 2007 г. в Австрия. Отначало, съдържанието е посветено изцяло на Формула 1, но впоследствие тематиката се разширява.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ