Авиокомпания позволява да избирате до кого искате да седите чрез Facebook

Авиокомпания позволява да избирате до кого искате да седите чрез Facebook

Кралската холандска авиокомпания KLM предостави на клиентите си опцията да разглеждат профилите на останалите пътници във Facebook и LinkedIn, за да си избират до кого биха искали да седнат по време на полета си. Програмата ви дава опцията да избирате дали искате другите да надничат в данните ви, така че да не ви се налага да сменяте любовния си статус на „Сериозно, не се интересувам от вас”.

Интересната идея бързо набира популярност, но много от потребителите се тревожат, че полетите скоро ще се превърнат в досадни флиртаджийски мероприятия. Бизнес контакти ли? Моля ви се. Начинанието е обречено да даде поле за изява на отчаяните любовчии, смятат коментаторите от AdWeek.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?