Как светът се подготвя за излизане
Рускините се нуждаят от повече време, когато се подготвят за среща и излизане, а испанките се справят най-бързо. Германките обичат да го правят заедно с приятелки, а всички ние отделяме значително повече време, когато става дума за първа среща. Това става ясно от любопитно европейско проучване на Remington, проведено от Harris Interactive с 4000 души на възраст от 18-40 г. при съотношение на мъжете и жените 50:50 в осем европейски страни - Великобритания, Германия, Франция, Италия, Испания, Полша, Турция и Русия.
Авторите на проучването надникнаха във всяко кътче на домовете на над 4 000 домакинства, дори в техните бани и спални – за да разкрие как светът се подготвя за излизане. И ето какво установи:
Средно на европейците им отнема 23 минути, за да се подготвят за излизане и 40 минути – за специален повод. Рускините отделят най-много време, за да се подготвят за специален повод, докато французойките се нуждаят само от 35 минути. Изненадващо, въпреки бляскавия си външен вид, испанките са най-бързите жени в Европа и сутрин успяват да се справят с подготовката само за 17 минути.
Всички отделяме около 25% повече време, когато се подготвяме за първа среща, отколкото за вечер с партньорите си!
Мразим ...
Най-дразнещо е да чакаме приятелите или партньора си да се подготвят за излизане, като на 48% от европейците им се налага да чакат своя партньор до 30 минути, сочат още резултатите от изследването. Това поведение е изключително изнервящо за италианците, при които може да е причина за свада на всяка пета двойка.
Интересен факт: само 3% от европейските мъже признават, че карат партньорките си да ги чакат, докато се подготвят, и въпреки това около 50% от жените казват, че обикновено те са тези, които чакат партньорите си…
Невероятно, но над 40% от нас сменят тоалета си два или повече пъти, докато се подготвят за излизане, като тази нерешителност не е запазена марка само за жените - една четвърт от европейските мъже също се преобличат повече от веднъж преди среща, а 44% от турските мъже дори променят и прическата си повече от веднъж.
Обичаме ...
За жените любимото усещане в подготовката за излизане вечер е приятното вълнение от предстоящата нощ. Много от нас превръщат подготовката за излизането в специален повод, като почти една пета от дамите в Германия предпочитат компанията на приятелки в този момент.
39% от британците пият алкохол, докато се подготвят, за разлика от французите, поляците и турците, които са само 4%. Това е много над средното за цяла Европа, което е 11%. Затова и не е изненадващо, че британците по-често пеят и танцуват, докато се подготвят за излизане! Почти половината от нас обичат да се подготвят за излизане, на фона на музика като предпочитаният музикален стил в Европа е поп, с изключение на Русия, където се слуша предимно денс музика.
Сутрешната борба ...
Да изглеждаме добре сутрин е основна цел за по-голямата част от човечеството, като тогава прекарваме повече време в подготовка за излизане, отколкото да поговорим с партньорите си. Това, което причинява най-голямата неудовлетвореност е косата - цели 27% от европейците мечтаят да имат на разположение професионален стилист ежедневно, а 7% от нас все още разчитат на помощ от мама!
Косата наистина не е проблем за някои мъже от Франция и Полша, тъй като една четвърт от тях бръснат главите си. Всъщност, една от 10 европейки предпочита мъж с обръсната глава! Мъжете в Германия могат да се успокоят, тъй като 32% от жените там предпочитат стандартна семпла прическа, а дори 2% от дамите предпочитат плешиви мъже!
Французите най-рядко очакват да имат проблеми с прическата, (което обяснява защо са толкова бързи), докато поляците (които са и най-сънливи сутрин) най-често решават, че денят им е тръгнал наопаки и косата им е ужасна.
И накрая ... повече от една трета от нас се чувстват притиснати от времето сутрин, освен в Германия, където двама на всеки петима се чувстват щастливи!
"Подготовката за излизане е различна в цяла Европа, но резултатите показват, че както жените, така и мъжете прекарват все повече време за поддържане на външния си вид и всички търсят решения и продукти, с които да сеподготвят по-бързо, за да спестят усилията и стреса.", обощава резултатите Вяра Танева, Маркетинг мениджър Remington, България
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.