Китай забрани рекламата на луксозни подаръци

Свят
Обновена 17:19ч., 06.02.2013
Китайският държавен медиен регулатор забрани на телевизиите и радиостанциите в страната да произвеждат и излъчват реклами на луксозни подаръци, съобщи агенция „Синхуа”.
В разпореждането на Китайското държавно управление по радио и телевизия се посочва, че реклама, която призовава хората да купуват и подаряват скъпи часовници и бижута, пропагандира неправилни ценности и формира лоши идеали в обществото.
„Синхуа” отбелязва, че забраната на медийния регулатор е отзвук от срещата на висши държавници, провела се на 4 февруари. На нея китайските лидери отправиха апел към населението да бъде по-икономично и да избягва разточителствата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.