Китай забрани рекламата на луксозни подаръци

Китай забрани рекламата на луксозни подаръци

Китайският държавен  медиен регулатор забрани на телевизиите и радиостанциите в страната да произвеждат и излъчват реклами на луксозни подаръци, съобщи агенция „Синхуа”.

В разпореждането на Китайското държавно управление по радио и телевизия се посочва, че реклама, която призовава хората да купуват и подаряват скъпи часовници и бижута, пропагандира неправилни ценности и формира лоши идеали в обществото.

„Синхуа” отбелязва, че забраната на медийния регулатор е отзвук от срещата на висши държавници, провела се на 4 февруари. На нея китайските лидери отправиха апел към населението да бъде по-икономично и да избягва разточителствата.

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как ще се променят доходите ви след осигурителните промени през 2026 г.?
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
На днешната дата, 13 ноември. Световен ден на добротата
Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Главният експерт по изкуствен интелект на Meta напуска компанията и открива свой стартъп
Борисов: Нито Борисов, нито Пеевски може да си позволи да купува рафинерията
Световен ден на Географските информационни системи 2025: Как технологиите променят начина, по който виждаме света?
Парлментът отхвърли ветото на президента върху промените, свързани с особения управител в "Лукойл"