Китай забрани рекламата на луксозни подаръци

Китай забрани рекламата на луксозни подаръци

Китайският държавен  медиен регулатор забрани на телевизиите и радиостанциите в страната да произвеждат и излъчват реклами на луксозни подаръци, съобщи агенция „Синхуа”.

В разпореждането на Китайското държавно управление по радио и телевизия се посочва, че реклама, която призовава хората да купуват и подаряват скъпи часовници и бижута, пропагандира неправилни ценности и формира лоши идеали в обществото.

„Синхуа” отбелязва, че забраната на медийния регулатор е отзвук от срещата на висши държавници, провела се на 4 февруари. На нея китайските лидери отправиха апел към населението да бъде по-икономично и да избягва разточителствата.

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Цената на златото се срина и всички се питат защо
Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
ЕС преосмисля климатичната си стратегия
Парламентът отхвърли ветото на президента върху промените в Закона за ДАНС
8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни