Креативността ще спаси планетата ни


Виждали ли сте някога реклама, която ви е накарала да изоставите всичко и да си купите нов продукт? А какво ще кажете за клип, който вие променил изцяло гледната точка за нещо? Познанията, свързани със силата на маркетинга и креативните комуникации не са присъщи единствено за героите от сериала „Момчетата от Медисън авеню“. Тези мощни инструменти могат да бъдат използвани и така, че да предизвикат позитивна промяна в света, пише Goodnet.org.

Именно това е и основната тема в кратката, но проницателна реч на Анди Хобсбаум в TED, в която той обяснява как креативността може да бъде използвана така, че да спаси планетата. През 2007 г. той Нареш Рамчандани стартира Do the Green Thing – публична услуга, която създава плакати, филми, подкастове и продукти, разпространяващи посланието да поддържаме Земята чиста. Тяхното мото, естествено, е „Креативност срещу климатична промяна“. Do the Green Thing създава красиви и провокативни плакати, които окуражават хората да ходят с велосипед на работа, да слагат пуловер, вместо да усилват климатика и да пият вода от чешмата. Миналата година те дори си сътрудничиха с Earth Hour, за да създадат една невероятна поредица от постери.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 декември
Кая Калас: Постигането на сделка за финансиране на Украйна става все по-трудно
На днешната дата, 15 декември. Имен ден празнува Свобода
Проучване: Украинците не приемат мир на цената на територия и армия
ПП-ДБ смята нов кабинет в този парламент за невъзможен, ГЕРБ-СДС призова президента да участва в изборите
Бейби бумъри, Gen X, милениали, Gen Z - съществуват ли те в България?
Ето къде милиардерите виждат най-добрите възможности за инвестиция през 2026 г.