Маркетингът все още държи на дистанция iPad
2009 г. беше времето, в което компаниите „прегърнаха” новия iPhone и се заеха с това да създават и разпространяват рекламни приложения за него. Последвалият го революционен продукт на Apple - iPad, обаче не беше приет със същия ентусиазъм, коментира AdvertisingAge.
Списанията и медиите стремглаво навлязоха в iPad, но марките не. В таблета досега са регистрирани само 11 хил. брандирани рекламни приложения. Повечето от тях са дело на външни компании – производители на технологично съдържание и се смятат за преработка и адаптация на приложенията на iPhone към iPad.
Ефективните рекламни приложения, които целят популяризирането на дадена марка чрез инсталирането на специален софтуер, засега са твърде малко или по-малко от очакваното. (Пример за подобно приложение е това на американската компания за хранителни продукти Kraft, което чрез виртуални уроци и видео учи деца и родители как да готвят и което забележимо се различава от приложението на Kraft за iPhone-и.)
Някои специалисти отдават липсата на рекламен интерес към устройството на простия факт, че то все още е прекалено младо и не е глобално разпространено. Въпреки интереса към иновацията, аудиторията на iPad все още се смята за малка. От април 2010 г., когато излезе на пазара, от него са продадени „само” 3.27 млн. екземпляра. За сравнение, броят на останалите продадени устройства на Apple като iPhone-и, iPod-и с тъчскрийн и др. е около 100 млн.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.