Мишел Обама качи акциите на модни марки

  Мишел Обама качи акциите на модни марки

Първата дама на САЩ Мишел Обама се оказа един от влиятелните фактори на борсовите пазари. Изборът й на определени модни марки е повишил цената на акциите им с близо 1,7 млрд. британски лири за времето ноември 2008 г. - декември 2009 г. Това сочат данни от изследване на Harvard Business Review, огласени днес от „Индипендънт”.

Хората от средната класа могат да си позволят повечето от нещата, които предпочита Мишел, могат да ги видят в Интернет и веднага след това да си ги купят – било онлайн, било от магазин, коментира шефът на екипа, провел изследването проф. Йермак.

.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ