Мишел Обама качи акциите на модни марки

  Мишел Обама качи акциите на модни марки

Първата дама на САЩ Мишел Обама се оказа един от влиятелните фактори на борсовите пазари. Изборът й на определени модни марки е повишил цената на акциите им с близо 1,7 млрд. британски лири за времето ноември 2008 г. - декември 2009 г. Това сочат данни от изследване на Harvard Business Review, огласени днес от „Индипендънт”.

Хората от средната класа могат да си позволят повечето от нещата, които предпочита Мишел, могат да ги видят в Интернет и веднага след това да си ги купят – било онлайн, било от магазин, коментира шефът на екипа, провел изследването проф. Йермак.

.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски е готов за преговори, но отхвърля оттегляне от анексираната от Русия украинска територия
Тръмп след разговора с Путин: Русия и Украйна започват преговори
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 19-ти до 25-ти май
Правителството се намеси в транспортната криза в София, отпуска 15 млн. лв. за заплати
България в еврозоната: Митове и реалност
Полет на Lufthansa летял 10 минути без пилот заради инцидент на борда
Новата икономика: Търговските ботове се развиват, но какво се случва, когато AI мами пазара?
„Престъпно!“: Елтън Джон разкритикува британското правителство заради предложение за AI