Мишел Обама качи акциите на модни марки

  Мишел Обама качи акциите на модни марки

Първата дама на САЩ Мишел Обама се оказа един от влиятелните фактори на борсовите пазари. Изборът й на определени модни марки е повишил цената на акциите им с близо 1,7 млрд. британски лири за времето ноември 2008 г. - декември 2009 г. Това сочат данни от изследване на Harvard Business Review, огласени днес от „Индипендънт”.

Хората от средната класа могат да си позволят повечето от нещата, които предпочита Мишел, могат да ги видят в Интернет и веднага след това да си ги купят – било онлайн, било от магазин, коментира шефът на екипа, провел изследването проф. Йермак.

.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите