Мърдок и Берлускони във война за всеки футболен запалянко

Мърдок и Берлускони във война за всеки футболен запалянко

Медийните босове Силвио Берлускони и Рупърт Мърдок се впуснаха в невиждана на Апенините борба за зрители. Заради огромната популярност на футбола в Италия собствениците на "Скай Италия" и "Медиасет" се надпреварват да спечелят всеки запалянко за верен зрител на своя телевизионен канал.

Ценовата война между магнатите започна с решението на "Скай Италия" да намали стойността на своя пакет с 26% до 29 евро миналия месец. Отговорът на Берлускони обаче не закъсня -компанията на италианския премиер намали цената на своя пакет с футболни мачове и филми на 14 от 29 евро.

„Скай Италия" от своя страна не заложи на промоциите с ниски цени. За новия футболен сезон медията на Рупърт Мърдок акцентира върху атрактивна рекламна кампания с участието на Антонио Касано и Алешандре Пато.

Козът на Берлускони обаче се оказа по-привлеквателен - "Медиасет" подписа договор със спортната журналистка и приятелка на Икер Касияс, Сара Карбонеро. Красавицата, която спечели симпатиите на феновете, докато отразяваше мачовете на Испания. Тя ще следи срещите на Иберийския полуостров.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп забрани на граждани на 12 държави да влизат в САЩ
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
На днешната дата, 5 юни. Световeн ден на околната среда
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Експортът на турската отбранителна индустрия достига близо $3 млрд. от началото на годината
Тази революционна технология трансформира електронната търговия
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната