Хонконг отхвърли задължителните часове по патриотизъм

Правителството на административния регион Хонконг отхвърли плановете децата там да учат задължително китайски часове по патриотизъм. Това се случи след седмици протести, информира BBC. Лидерът на града Леунг Чун-юнг обяви, че занятията ще бъдат свободно избираеми в началните и средните училища. Самите учебни институции в 7-милионния Хонконг ще решават дали да внасят морал и образование, свързано с нацията, каза той.
Критиците твърдят, че опитът да се наложат в рагиона тези часове като задължителни цели Китай „да промива съзнанието” на децата с идеологическата си концепция. От Пекин смятат, че класовете са важни, за да се възпитава чувство на национална принадлежност и идентичност.
Решението се случва преди избори в Хонконг утре, в рамките на които гласоподавателите ще посочат половината от състава на управляващото ги събрание, което вече ще се състои от 70 души – с 10 повече от досега.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |Бизнес притча за Хронос и Кайрос
Маркетинг | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.